اعتراض بایدن به حذف ماسک و محدودیت های کرونایی در آمریکا

♦به گزارش سلام نیوز  جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستورهای برداشتن ماسک توسط دو ایالت قرمز را “تفکر نئاندرتال” یا به اصطلاح عقب مانده و قدیمی خواند و خواستار ممانعت از بیان اینگونه سخنان در آمریکا شد.

جو بایدن ، رئیس جمهور ایالات متحده با انتقاد از فرمانداران جمهوری خواه در ایالت های جنوبی تگزاس و می سی سی پی در مورد تصمیمات آنها برای تغییر دستورات ماسک و سایر سیاست های ایمنی COVID-19 ، این اقدامات را تفکر نئاندرتال (و به اصطلاح قدیمی و عقب مانده)خواند.

وی گفت: من فکر می کنم این یک اشتباه بزرگ است.با دقت بیشتری نگاه کنید . امیدوارم همه تاکنون فهمیده باشند ، این ماسک ها واقعا ئر مواجهه با کرونا تفاوتی ایجاد می کنند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما در آستانه این هستیم که بتوانیم ماهیت این بیماری را به طور اساسی تغییر دهیم به گونه ای که نیاز به واکسیناسیون مداوم نداشته باشد اما برخی هنوز می گویند ماسک بیخود است.

بایدن به خبرنگاران در محوطه کاخ سفید گفت: در حال حاضر به آخرین چیزی که نیاز داریم این افکار و ایده های نئاندرتالی است که تصیه می کند ماسکها را برداریم. 

اگرچه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) در اوایل این هفته نسبت به پیدایش موج چهارم  بیماری ویروس کرونا هشدار داده بودند ، تیت ریوز ، فرماندار می سی سی پی روز سه شنبه طی توئیتی گفته بود که در همه ایالات از روز بعد، محدودیت ایالتی لغو می شوند و از فردا ،تمام الزامات مربوط به ماسک شهرستان خود را لغو می کنیم و مشاغل تجاری قادر خواهند بود بدون هیچ محدودیتی که توسط دولت وضع شده باشد ، با تمام ظرفیت کار کنند. بستری شدن در بیمارستان ها و تعداد پرونده ها به شدت کاهش یافته و واکسن به سرعت توزیع می شود. وقت آن است به روال عادی برگردیم!

 همچنین در روز سه شنبه ، گرگ آبوت ، فرماندار تگزاس ، نیز با اشاره به موارد کم ابتلا و همچنین افزایش قابلیت دسترسی به واکسن ، اعلام کرده بود که ایالت وی از 10 مارس کلیه محدودیت های کرونایی را که توسط دولت اعمال شده، لغو خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 15