پیام حمایت تام دیپلماتیک آمریکا از موجودیت رژیم صهیونیستی، پس از جنگ یازده روزه

♦به گزارش سلام نیوز جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده پس از یارده روز جنگ و کشتار مردم فلسطین و به جای ارائه یا پیاده ساز راه حل هایی ارائه شده در جهان پیرامون مساله فلسطین ، برموجودیت رژیم غاصب تاکید کرد و با زبان تهدید گفت: تا زمانی که خاورمیانه حق اسرائیل را برای موجودیت به رسمیت نشناسد ، صلحی حاصل نمی شود.

08:10:42

جو بایدن ، رئیس جمهور آمریكا اذعان داشت كه صلح در منطقه تنها از مجرای پذیرش حق اسرائیل می گذرد و اورمیانه باید اسرائیل را به رسمیت بشناسد. 

  بایدن عصر جمعه طی در یک کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که هیچ تغییری در تعهد وی برای حمایت از اسرائیل مشاهده نشده است و دولت آمریکا همچنان حامی رژیم صهیونیستی در منطقه است.

بایدن 

بایدن گفت گزینه دو کشور را تنها راه حل اختلاف بین طرف فلسطینی و اسرائیلی می داند.

وی پس از ابراز حمایت تام از هویت غاصبانه رژیم صهیونیستی گفت برای تحمل آتش بس بین اسرائیل و جنبش “حماس” در غزه دعا می کند.

این حمایت تام سیاسی ، معنوی و دیپلماتیک ازرژیک صهونیستی درحالی رخ می دهد که مردم آمریکا طی جنبش های اعتراضی متعدد مخالفت صریح جامعه مدنی آمریکا را با سیاست خارجی این کشور دررابطه با افزایش تنش ، خشونت و مداخله در منطقه اعلام کرده بودند و طی ارتباطات مکرر از جو بایدن درخواست و مطالبات را مطرح کرده بودند.

نکته قابل توجه دیگر این است که رویترز به نقل از شورای حقوق بشر سازمان ملل می نویسد : “آمار کشته و زخمی شدگان به ویژه در نوار غزه فقط در عرض یازده روز خود یک بحران بشری و آماری کم سابقه است.”

این مهم و نقض مکرر حقوق بشر و حقوق بشردوستانه و حقوق بین الملل از سوی یک رژیم متجاوز و سلب آرامش و امنیت و ثبات از کشورهای منطقه و رقم زدن یک آمار کم سابقه در جنایتی چند روزه ،را با کدام شعارهای حقوق بشری آمریکا باید تحلیل و هضم کرد؟

گفتنی است که رژیم صهیونیستی و گروههای مقاومت حماس پس از 11 روز درگیری نظامی که منجر به کشته شدن حدود 250 فلسطینی و حداقل 13 نفر در اسرائیل شد ، از طلوع روز جمعه ، با میانجیگری مصر ، آتش بس را پدیرفتند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت + = 10