افزایش تظاهرات و جنبش های پراکنده در الجزایر

Police officers stand guard as Algerians gesture and carry placards during a demonstration to mark the first anniversary of protests that ousted President Abdelaziz Bouteflika, in Algiers, Algeria February 22, 2020. The banner reads: “Angry people”.

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از خبر گزاری فرانسه ،پلیس الجزایر با “باتوم” از راهپیمایان و فعالان  که از انواع و دسته های متفاوت انسانی و اجتماعی بوده و به برخی سیاست های دولت الجزایر منتقد بودند، پذیرایی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فرانسه ، روز شنبه پلیس الجزایر از یک راهپیمایی  که فعالان جنبش اعتراضی به سیاست های دولت سعی در سازماندهی یک جبهه فشار علیه مقامات را  داشتند ، جلوگیری کرد.خبرگزاری فرانسه خواسته معترضین را چند دسته و غیر یکنواخت دانسته است.

برخی از معترضین از مشارکت در هر پروژه سیاسی با رژیم حاکم امتناع می ورزند و وعده تحریم گسترده را می دهند در حالی که رئیس جمهور تبوئن تصمیم دارد قانونمدارانه برگزاری انتخابات قانونگذاری در 12 ژوئن را پیش ببرد.

وقتی جمعیت معترضین بیشتر شد پلیس از رفتن آنها به سمت میدان پست مرکزی با استفاده از چوب و باتوم جلوگیری کردند ، که این مساله باعث سقوط مرد جوانی از یک ارتفاع شد که به بیمارستان منتقل شد. در این تظاهرات آشفته و چند دسته در الجزایر ،پلیس 15 نفر از میان تظاهرکنندگان را دستگیر کرد. تظاهرات و تنش ها اجتماعی همچنان بدون یک سیاست مدیریتی نسبت به آن ادامه دارد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 × یک =