افشاگری باشگاه زندانیان فلسطین از بازداشت شدگان اداری توسط رژیم صهیونیستی

♦به گزارش سلام نیوز باشگاه زندانیان فلسطین آماری از بازداشت شدگان اداری که اسرائیل در اختیار دارد را فاش کرده و به سیاست بازداشت های گسترده اعتراض می نماید و آن را خلاف موازین بین الملل و حقوق بشر می داند.

امروز دوشنبه ، باشگاه زندانیان فلسطین “حقایق خطرناکی را درباره افزایش سیاست بازداشت اداری توسط اسرائیل” فاش کرد.باشگاه العسیر در بیانیه ای گفت: مقامات اشغالگر اسرائیل به انجام عملیات بازداشت سیستماتیک ادامه می دهند که تاکنون بیش از 2400 فلسطینی را تحت الشعاع قرار داده است . 
بیانیه افزود: سیاست بازداشت اداری یکی از برجسته ترین سیاست هایی بود که مقامات اشغالگر آن را تشدید کردند و در دستور کار قرار دادند.

این بیانیه خاطرنشان کرد که طبق پیگیری های انجام شده ، مقامات اشغالگر در کرانه باختری 155 حکم بازداشت اداری صادر کردند که از این تعداد 84 حکم جدید از ابتدای ماه جاری صادر شده است و بالاترین میزان در سال های اخیر است . 

این بیانیه این روال را خلاف موازین بین الملل و حقوق بشر دانست وخواستار توجه جامعه جهانی بدان شد. باشگاه العسیر  عنوان کرد این تشدید یک شاخص بسیار خطرناک است و همه داده ها نشان می دهد که مقامات اشغالگر همچنان به استفاده گسترده از این سیاست ادامه می دهند و همه کسانی را که در سطح اجتماعی ، شناختی و سیاسی در فلسطین نقش پیشتاز دارند ، هدف قرار می دهند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − 3 =