انتشار فراخوان «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ارتقای جایگاه تصویرگری آموزشی، تربیتی و نقش مؤثر آن در نظام تعلیم و تربیت؛ تحول و ارتقای فرهنگی، هنری و محتوایی جلد کتاب‌های درسی؛ شناسایی تصویرگران خلّاق، توانمند و متعهد و مشارکت حداکثری آنان در حوزه کتاب درسی؛ جلب نظر هنرمندان و تصویرگران به مسائل آموزشی و تربیتی در کتاب درسی؛ به‌روزرسانی تصاویر با رویکرد خلاقانه؛ ازجمله اهداف برگزاری «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان، می‌توانند تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، آثار خود را به دبیرخانه «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی tcif.oerp.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن دبیرخانه جشنواره جهت پاسخگویی به سؤالات ۰۲۱۸۸۳۰۹۲۵۹ تماس بگیرند.

بر این اساس، «جشنواره تصویرگری جلد کتاب‌های درسی دوره ابتدایی»، در دو بخش مسابقه و فعالیت‌های جنبی، برگزار خواهد شد و انتخاب و داوری آثار و افتتاح نمایشگاه مجازی در ماه تیر و برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

این جشنواره با همراهی و همکاری انجمن تصویرگران کتاب، انجمن طراحان گرافیک و بسیج هنرمندان تهران و همچنین جمعی از استادان و کارشناسان محتوایی و هنری کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 − دو =