انجام عملیات روز ملی مقاومت در یمن ، همزمان با سالگرد حمله سعودی به صنعا

♦به گزارش سلام نیوز نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات روز ملی مقاومت با هدف قرار دادن مقرهای نظامی و تأسیسات حیاتی متعلق به دشمن سعودی خبر داد.

المسیره اعلام کرد نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای  عنوان داشتند که عملیات روز ملی مقاومت با 18 پهپاد و 8 موشک بالستیک انجام شده است .

در این بیانیه آمده است که مقر آرامکو در راس تانورا ، رابیگ ، ینبو ، جیزان و پایگاه ملک عبدالعزیز در دمام توسط 12 فروند هواپیمای بدون سرنشین ساماد 3 و 8 موشک بالستیک از نوع ذولفیکار ، بدر و صعیر مورد هدف قرار گرفت.

براساس این بیانیه: سایر مقرهای نظامی سعودی در نجران و اسیر توسط 6 فروند هواپیمای بدون سرنشین قاصف 2K مورد هدف قرار گرفتند.

نیروهای مسلح یمن تأیید کردند که عملیات روز ملی مقاومت ، با یاری خداوند متعال ، با موفقیت به همه اهداف خود رسید و با همان قدرت همیشگی علیه  نیروهای تجاوز خائنانه و عواقب ادامه تجاوزات و محاصره به آنان و همچنین آمادگی خود برای انجام عملیات نظامی شدیدتر و سخت تر در دوره آینده در صورت ادامه تجاوز و محاصره، خبر داد.

6 سال پیش مصادف با امروز ، در آستانه 26 مارس 2015 ، سفیر عربستان سعودی از کاخ سفید آمریکا از آغاز جنگ ناگهانی علیه یمن و اعمال محاصره خبر داد؛ دقیقا قبل از اعلام توافق سیاسی که جمال بن عمر ، فرستاده سازمان ملل ، قصد داشت آن را عصر روز 26 مارس 2015 اعلام کند. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × 4 =