اندر احوالات بلیت‌فروشی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر

بلیت‌فروشی سینماهای مردمی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با اعمال تغییرات قابل توجه نسبت به سال گذشته و سال‌های پیش از آن از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۱ بهمن آغاز شده است.

در این دوره از جشنواره هر تماشاگر با یک شماره همراه می‌تواند چهار بلیت برای هر فیلم خریداری کند. بلیت‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم هم می‌توانند بلیت‌ فیلم مورد نظر خود را بخرند. باید بدانید که پس از خرید بلیت از طریق سامانه‌های تعیین شده، کدی برای شما ارسال می‌شود و افراد فقط با ارائه آن به سینما می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند. نیازی به یادآوری نیست که امسال امکان فروش بلیت حضوری به مخاطبان سینما وجود ندارد و بلیتی در گیشه‌ها فروخته نمی‌شود.

پردیس‌های سینمایی هدیش‌مال، صبا مال، نارسیس و لوتوس مال از جمله پردیس‌هایی هستند که با شروع جشنواره افتتاح می‌شوند و نمایش فیلم‌های جشنواره در آن‌ها آغاز می‌شود. در کنار این مجموعه‌ها باید به پردیس‌های سینمایی کوروش، مگامال، ایران مال، آزادی، چارسو، زندگی، تماشا، کیان، راگا، بهمن و هروی سنتر هم به عنوان سایر میزبانان جشنواره فجر ۹۹ اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = سیزده