پاسخ به بعضی سوالات و ابهامات مطرح شده دراین روزهای انتخاباتی

 

♦به گزارش سلام نیوز امروز نظام اسلامی در حالی وارد دومین گام انقلاب شده است که با مقاومت و پایمردی مردم و مسئولان نظام توانسته است در برابر تحریم های ظالمانه دولت امریکا  و خروج غیرقانونی و یکجانبه دولتمردان آن از معاهده ای بین المللی که تبدیل به سندی رسمی در سازمان ملل شده است، موفق عمل کرده و سربلند بیرون آید.

ایران و ایرانی همیشه سربلند و کنار هم باقی خواهند ماند

اکنون که نتایج مقاومت مردم و تلاش مسئولان نظام در حال نتیجه دادن است، و از طرفی انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری را پیش رو داریم، شاهد هستیم که برخی افراد و گروه ها، به دلایل عدیده از جمله اینکه دست خود را از انتخابات ریاست جمهوری کوتاه می بینند، به انحاء مختلف در صدد بر هم زدن اوضاع کشور و القای یأس و بحران مفهومی برآمده اند. بعضی ها در یک نامة بلند بالا تلاش کرده اند موضوعات مختلف و تکراری را به گونه ای بیان کنند که تصویری از انبوه مشکلات را به مخاطب القا نمایند.

هر چند به ظاهر مخاطب مستقیم این جماعت آیت الله رئیسی است، اما اذهان عموم مردم را هدف قرار داده و در صدد القای مطالبی هستند که شاید پاسخ دادن به آنها در چنین شرایط از نظر خیلی ها لازم نباشد، نمی دانم اما جمعی از پژوهشگران حوزه فرهنگ جامعه و سیاست در اندیشکده راهبرد فرهنگ بر آن شدند تا از سر تکلیف مطالبی را به شرح زیر تقدیم ملت بزرگ ایران و بعضی افراد ارایه کنند.

ما هم معتقدیم دشواری ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که با تدبیر مناسب توسط مسئولان و مردم قابل حل است. هر چند در این زمان حساس و مجال پیش رو، زمان مناسبی برای پاسخگویی به اینگونه مطالب و جوسازی ها نیست اما به عنوان چند شهروند متعهد به آرمان های نظام و انقلاب اسلامی و آینده کشور، بد نیست در خصوص برخی از مطالب اشاره شده نکاتی ارایه گردد و ان شاءالله مسئولان در موقع مقتضی پاسخ های درخور را ارایه خواهند نمود. در ادامه متن کامل بررسی این شبهات را مطالعه و دریافت نمائید :

پاسخ به بعضی شبهات اندیشکده راهبرد فرهنگ،

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × 5 =