بر باد رفته ! /نشنال اینترست از احتمال بازگشت ترامپ گفت

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از نشنال اینترست شرایط اجتماعی و سیاسی و همچنین فضای روحی حاکم بر جامعه از بعد روانشناسی سیاسی را مستعد و آبستن بازگشت ترامپ  توصیف کرد.این پایگاه با اشاره به برخی نظر سنجی و نظرات تحلیلگران روز بر مسند این ادعا نشست که ترامپ فقط فعلا کنار رفته است و حتی با وجود بردن آمریکا به مرز یک رویدادی که همواره از سوی آمریکا با عنوان تروریسم و قانون شکنی عنوان شده است ريال باز قادر به استیضاح و برکنار وی نبوده است و این تنقس سیاسی اتفاقا برای حزب جمهوری خواه خوب بوده است .

این پایگاه می نویسد :  دونالد ترامپ در  سخنرانی اخیر خود در نشست اقدام سیاسی محافظه کاران آمریکایی، که در تاریخ ۲۸‌فوریه برگزار شد،صریحتا گفت که انتظار دارد در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بتواند بار دیگر کرسی ریاست جمهوری کشورش را به دست آورد. ترامپ همچنین ۹۰ دقیقه به بازخوانی سیاست‌های  خود که آنها را مثبت ارزیابی می کرد و  ایرادگیری از جو بایدن و سیاست ها و مواضع  او پرداخت.

این پایگاه در مقاله خود ادامه می دهد :سیاسیت های ترامپ در عدم پذیرش انتخابات و نامه او برای جو بایدن که همچنان خود را پیروز می دانست فضای روانی و بازی روانی خاصی را در جامعه امریکا موجب شد و بسیاری حامیان او و افکار او را جری تر کرد . ترامپ نارضایتی خود از آخرین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را صراحتا اعلام کرد و آن را دارای سوراخ رخنه دانست. سخنی که برخی او را روی سبکسری های همیشگی ترامپ گداشتند اما ترامپ کار خود را کرده بود و بازی روانی را با جامعه و برخی مسئولین دولتی آمریکا اغاز کرده بود که نتیجه آن صفر نبود و این بازی روانی همچنان ادامه دارد . وی به این نکته اشاره کرد که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و شیوه خاص رای‌گیری در ایالت‌های اصلی و مهم تر آمریکا، بخش زیادی از آرای جو بایدن ، تا حد زیادی مشکوک هستند.این نشریه می نویسد ترامپ فقط در یک صورت عملا از قدرت کنار می رفت و آن استیضاح همه جانبه وی و اقدامات او بود . او می تواند با فعال کردن برخی دیگر از مهره ها به رهبر قدرتمند و کم رقیب جمهوری خواهان تبدیل شود .با این حال این پایگاه می نویسد ترامپ در میان جمهوری خواهان نیز مخالفان سرسخت و جدی دارد که معتقدند او آبروی حزب جمهوری خواه و ایالات متحده را لکه دار کرده است و این کار را برای او دشوار می سازد .

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + دو =