بیمه سلامت با بیمه های تکمیلی در ارائه خدمات الکترونیکی تعامل خواهد داشت

♦به گزارش سلام نیوز مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت به وظیفه خود در ارائه سامانه نسخه نویسی الکترونیکی به بیمه های تکمیلی عمل کرده است.

بنا بر گزارش وبدا دکتر محمد مهدی ناصحی، درخصوص تفاوت تعرفه و فرانشیز در بحث نسخه نویسی الکترونیکی تاکید کرده است 20 درصد ما به تفاوت در شورای عالی بیمه مطرح بوده و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بیمه ها از جمله بیمه سلامت این مبلغ را دربخش خصوصی و دولتی پرداخت خواهد کرد.

وی در خصوص اتصال طرح نسخه نویسی الکترونیکی به بیمه های تکمیلی افزود: طبق رایزنی های انجام شده بیمه مرکزی اعلام آمادگی داشته و برخی بیمه ها نیز متصل شدند، بنابراین بیمه سلامت به وظیفه خود در ارائه این سامانه به بیمه های تکمیلی عمل کرده و بیمه ها به راحتی می توانند از این سامانه استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، درباره آخرین وضعیت پرداختی ها به داروخانه ها تصریح کرد: در بخش خدمات الکترونیک در بخش خصوصی، پرداخت ها به روز بوده و دربخش دولتی مطالبات تا پایان مهرها و دربخش خصوصی تا ابتدای آذرماه انجام شده و امیدواریم در اردیبهشت فاصله منطقی  در رسیدگی به اسناد اجرایی شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + 3 =