تقوی: حضور مردم در انتخابات باعث اقتدار کشور ،امید دوستان و ناامیدی دشمنان است

♦به گزارش سلام نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی نایب‌رئیس شورای وحدت اصولگرایان، در نشست جوانان، پیشران انتخابات ۱۴۰۰، بر اهمیت توجه به سرمایه‌های انسانی کشور به‌ویژه جوانان تاکید کرد.

وی افزود: دو نکته مهم در رابطه با بحث جوانان موردنظر است. نکته اول این‌که استفاده از جوانان به جهت توان فکری و بدنی و قوای جوانی بسیار موثر است و باید در عرصه‌های مختلف از جوانان استفاده شود و نکته دوم توجه و به‌کارگیری جوانان برای آینده کشور و بقای نظام و انقلاب امری ضروری و حتمی است. ما حضور جوانان را راهگشای مشکلات و عامل حل بسیاری از مشکلات می‌دانیم.
تقوی ادامه داد: جامعه روحانیت مبارز بحث شورای وحدت را مطرح کرده زیرا وحدت را یک امر حیاتی و مهم برای حفظ انقلاب و کشور می‌داند و اصولاً انقلاب و جنگ با وحدت به پیروزی رسید و جامعه روحانیت مبارز نیز وحدت را سرلوحه کارش قرار داده و دست برادری و وحدت را به سوی همه قشرها و تشکل‌هایی که پشت سر رهبری هستند دراز می‌کند و همواره سیاست‌های خود را مبتنی‌بر فرمایشات و خط‌مشی‌های رهبری تبیین کرده است.
ایشان تاکید کرد: در مسئله انتخابات پیش رو، دو مسئله موردنظر است، یکی انتخاب فرد اصلح و دوم حضور پرشور مردم. زیرا حضور پرشور مردم باعث اقتدار کشور و امید دوستان و ناامیدی دشمنان خواهد شد. زیرا وقتی مردم در صحنه باشند، شاهد تغییر ادبیات دشمنان هستیم.
وی در پایان اظهار کرد: شورای وحدت یک اقدام راهبردی در مسیر وحدت انجام داده و این امر برای همه دلسوزان حقیقی نظام و انقلاب پذیرفته شده است و شاهدیم که اکثریت نیروهای ولایی و ارزشی حرکت و اقدام جامعه روحانیت مبارز را تایید کرده و آن را نویدبخش وحدت سراسری نیروهای انقلابی قلمداد کرده‌اند. اگرچه هنوز به مصادیق جهت انتخابات ورود پیدا نکرده‌ایم ولی من وحدت و یکی‌شدن نیروهای انقلابی و ولایی را نزدیک می‌بینم و ان‌شاءالله با یک حرکت عظیم و وحدت مثال‌زدنی دوستان را امیدوار و دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × هشت =