تهیه غذای گرم و افطاری و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی در پویش ایران همدل

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در خصوص پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی توضیحاتی ارائه کرد.

ذوالفقار یزدان‌مهر در خصوص پویش ایران همدل و طرح ضیافت همدلی بیان کرد: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان درخصوص بروز مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی به مردم توصیه فرمودند افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند فعالیت‌های وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند.  به خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است قرار داریم. خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گیرد.  

وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی است تا ما در بحث خدمات‌رسانی توام با کرامت انسانی به افراد نیازمند گام‌های موثری برداریم که در قالب پویش ، طرح ضیافت همدلی با تاکید بر کرامت انسانی در کمک به جامعه هدف سازمان بهزیستی با مشارکت موسسات خیریه،  مردم و همکاران سازمان در جهت جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی و بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در حال اجراست.  

به گفته یزدان‌مهر، از اهداف اصلی این پویش تامین کمک هزینه اقلام و بسته‌های معیشتی، تهیه غذای گرم و افطاری و تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از جمله زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های معلولان، افراد آسیب‌دیده اجتماعی، خانواده کم‌برخوردار و نیازمند جامعه و دیگر اقشار آسیب‌پذیر است.  

وی معتقد است که تفاوت مهم در اجرای پویش در سال جاری همکاری و مشارکت تنگاتنگ با موسسات خیریه تحت نظارت سازمان در سراسر کشور است که افراد خیر می‌توانند با مشارکت با موسسات به افراد نیازمند کمک‌های خود را برسانند و یا نسبت به ارائه کمک‌ها به ادارات و مراکز سازمان بهزیستی در سراسر کشور اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی ادامه داد: بر همین اساس برنامه‌های خدمات‌رسانی موسسات خیریه همراه، در پویش یا راه‌های ارتباطی با موسسات و ادارات شهرستانی سازمان در سایت سازمان بهزیستی به آدرس behzisti.ir موجود بوده و در پایان پویش نیز گزارش کاملی از وضعیت مشارکت‌ها و محل مصرف مشارکت‌ها به تفکیک موسسات و شهرستان‌ها خدمت عموم همراهان ارائه خواهد شد.  

وی با بیان اینکه پویش ضیافت همدلی در ذیل پویش بزرگ مردمی ایران همدل با مشارکت کمیته امداد در حال برگزاری است و مردم خیر و خداجوی کشور از سه طریق می‌توانند این پویش را همراهی کنند، راه‌های همراهی این پویش را تشریح کرد و گفت: از طریق کمک‌های نقدی به حساب ایران همدل با کد دستوری #۱۴* و شماره کارت ۶۲۷۲۶۰۷۲۷۷۷۷۷۷۷۷، مراجعه به سایت سازمان و ارائه کمکها به موسسات خیریه همراه پویش و یا ادارات شهرستانی سازمان از راه‌های معرفی شده، واریز وجه مشارکت از طریق درگاه بانکی به آدرس behzisti.ir و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و یا مراجعه به درگاه‌ها و آپ های پرداختی مرتبط با سازمان بهزیستی است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− یک = 6