تهیه کننده احضار : هدف‌مان این نبود که «احضار» ترسناک باشد

گزارش: محمد ایرما

به گزارش سلام نیوز محمودرضا تخشید تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «احضار» در واکنش به کمدی ناخواسته شدن برخی سکانس‌ها، گفته از ابتدا هم قصد ساخت سریال ترسناک را نداشته و کمدی‌ها عمدی بوده است.

این تهیه‌کننده گفت:«مخاطب پیش داوری کرد که سریال قرار است ترسناک باشد و البته تیزر اول ما هم در این پیش داوری موثر بود. بنابراین بلافاصله تیزر دومی ساختیم و این فضای ترسناک را از آن حذف کردیم.

خودمان هم نمی‌خواستیم فضا را ترسناک کنیم. موضوع درباره روح و احضار روح بود و فقط «مثبت ۱۴» می‌زدیم تا خانواده‌ها بدانند این موضوع خاص است و ممکن است حالت التهاب و ترس پیدا کند. پس هدفمان ترس نبود که الان یک عده می‌گویند پس چرا ما نترسیدیم؟ مثل این است که فیلمی درباره مواد مخدر ببینید و بگویید چرا من نترسیدم.

در صحنه‌ای که پلک دیده می‌شود، قصد خنداندن نداشتیم! ولی در بخش‌هایی می‌خواستیم کمدی باشد. مثل صحنه‌هایی که این روح، کرونا را تشخیص می‌دهد و یا می‌گفت در آینه تو را نمی‌بینم و بعد می‌خندید و می‌رفت. خانم چهره آزاد هم بازیگری شیرین است و اصلاً او را انتخاب کردیم چون خواستیم صحنه‌های احضار روح را تلطیف کرده و سریال را از حالت ترس صرف خارج کنیم و همه اینها به عمد بوده است!»

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = نُه