تولید واکسن و پیشرفت پهپادی و موشکی از عوامل قدرت ایران و موجب عصبانیت دشمنان ما هستند

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای‌عالی قوه قضائیه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(ع)، کسب معرفت نسبت به جایگاه و آموزه‌های آن حضرت را موجب سعادت دنیوی و اخروی انسان دانست.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه زندگی حضرت فاطمه زهرا(ع) منشأ خیرات و برکات برای بشریت است، بر لزوم روایت حقیقی از زندگی آن حضرت و پرهیز از روایت‌های اختلاف‌افکن تأکید کرد و گفت: کسانی هستند که می‌خواهند شخصیت حضرت زهرا(س) را طوری معرفی کنند که به‌جای ائتلاف و و

حدت و یکپارچگی در جامعه اسلامی منشأ اختلاف می‌شود.

رئیسی بر همین اساس هشدار داد: باید مراقب روایت تفرقه‌افکنانه انگلیسی با کمک دلارهای آمریکایی و خیال‌پردازی‌های هالیوودی دشمنان برای معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) و تبیین سیره اهل‌بیت(ع) بود.

رئیس قوه قضائیه مکتب حضرت صدیقه طاهره(ع) را بهترین الگوی نجاتبخش برای همه زنان و مردان دانست و تصریح کرد: زن نمونه همچون حضرت فاطمه زهرا(س) شخصیتی خداخواه، مردم‌دوست، رکن رکین خانواده و جریان‌ساز در جامعه است که در مسائل سیاسی و اجتماعی و دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و ظلم‌ستیزی و ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت نقش محوری دارد.

رئیسی از قرآن و انسان و عدالت و مولا علی(ع) به‌عنوان 4 محور اساسی سخنان و خطبه‌های حضرت فاطمه زهرا(ع) یاد کرد و گفت که این موضوعات برای این‌که یک انسان مکتب فاطمی را بیاموزد و بر اساس آن زندگی سعادتمندی داشته باشد، کافی است.

رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا، از کاهش آمار مبتلایان و قربانیان این ویروس منحوس در کشورمان ابراز خرسندی کرد و گفت: زنان کشورمان همان‌طور که در ایام دفاع مقدس همپای مردان در میدان جهاد بودند، در این عرصه نیز نقش ویژه‌ای داشتند.

رئیسی همچنین از تلاش‌ها برای تولید واکسن توسط متخصصان داخلی نیز تقدیر کرد و گفت: این کار ارزشمند که در مرحله آزمایش‌های انسانی قرار دارد، می‌تواند جامعه را در برابر ویروس مصون کند.

رئیس قوه قضائیه از رزمایش عظیم موشکی و پهپادی اخیر نیروهای مسلح به‌عنوان یکی از اقدامات انقلابی اقتدارآفرین برای کشور یاد کرد و گفت: کنار این حرکت بزرگ، حرکت متخصصان ایرانی در تولید واکسن کرونا نیز منبع دیگر اقتدارآفرینی و تولید قدرت برای کشور است که عصبانیت دشمن از آن کاملاً عیان است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− چهار = 1