حضور رئیس جمهور در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان

رئیس جمهور در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان گفت : حضورتان باعث امنیت در منطقه است .

گزارش: علی صمدی

به گزارش سلام نیوز رییس جمهور در حال حاضر با حضور در جمع مردم روستای مرزی ملا علی در نقطه صفر مرز ایران و افغانستان ، با بیان اینکه شما مردم عزیز  از مرزهای جمهوری اسلامی مرزبانی می کنید و حضورتان باعث امنیت در منطقه است گفت : استاندار و فرماندار سریع نسبت به ساماندهی وضعیت بازارچه‌ها و تبادلات مرزی اقدام کنند و  این کار مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

بنا بر گزارش خبرگزاری صدا و سیما آیت الله  رئیسی مردم این منطقه را دین مدار، ولایتمدار و دارای فرهنگ و تمدن غنی خواند و افزود : قبل از ورود به سیستان و بلوچستان نشستی با مسوولان پیرامون مشکل آب داشتیم، به نظر می رسد با همت بالای شما و پشتکار مسوولان بتوان این تهدید و مشکل را به فرصت تبدیل کرد، هم آب کشاورزی و هم آشامیدنی تحقق پذیر است.

 رئیسی تاکیدکرد: بنده و آن دسته از اعضای دولت که در این سفر حضور دارند، تلاش می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در بخش‌های مختلف منطقه حضور یافته و از نزدیک در جریان مسائل قرار بگیریم.

رئیس جمهور گفت: برای حل مشکلات استان‌های محروم، اختیارات و امتیازاتی به استاندار تفویض می شود تا بتوان مشکلات این استان‌ها را با فوریت و سرعت بیشتری حل و فصل کرد و سیستان و بلوچستان جزو همین استان‌ها است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − = چهار