حمله دفع کننده روسیه علیه القاعده در سوریه

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از النشره نیروی هوایی روسیه  حمله دفع کننده ای علیه “القاعده” در ادلب انجام داد.

در حملات هواپیماهای روسی به کاروانی در حومه جنوبی ادلب ، شمال غربی سوریه ، که منجر به نابودی 4 خودروی شبه نظامیان شد ، حدود 12 شبه نظامی سازمان تروریستی القاعده کشته و زخمی شدند.

“اسپوتنیک” اظهار داشت که محورهای جبل الزاویه شاهد پرواز شدید هواپیماهای شناسایی کننده روسیه از ساعات سپیده دم شنبه با هدف نظارت بر حرکات مورد انتظار از سوی دشمن است .

یک منبع میدانی به “اسپوتنیک” گفت که امروز صبح شنبه شاهد انفجارهای پی در پی بود که صدای آن به وضوح در مناطق جبل الزویه شنیده می شد ، که این صداها ناشی از حملات پی در پی هواپیماهای جنگی روسیه به اهداف خصمانه در حوالی شهر بنین ، جنوب ادلب است.

این منبع تأکید کرد آنها سعی داشتند وسایل نقلیه پر از سلاح ، مهمات و افراد مسلح را به سمت شهر بنین حمل کنند ، که نسبتاً نزدیک به خطوط تماس با مناطق استقرار ارتش سوریه یود، که نیاز به مداخله سریع از طریق هواپیماهای جنگی روسیه داشت.

این منبع فاش کرد که حملات انجام شده منجر به انهدام 4 وسیله نقلیه و کشته و زخمی شدن بیش از 12 دشمن ، ناشی از انفجار محتویات یک انبار مهمات و اسلحه شد ، انباری که می توانست گروه های مسلح در غار منطقه را تقویت کند. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 4