خودت را به فنا نده/ تاملی بر کتاب در مورد صلح درونی

اگر شما هم به دنبال تلنگرهایی محکم هستید تا بتوانید به خودشناسی برسید و نسخه‌ای بهتر از خودتان بسازید، کتاب «خودت را به فنا نده؛ کمتر فکر کنم و دل به زندگی بده» کتابی است برای شما.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز، نویسنده این کتاب یعنی گری جان بیشاپ که نویسنده‌ای اسکاتلندی است،  از شما می‌خواهد خودگویی‌های بیهوده درباره توانایی‌هایتان را پایان دهید و بیدار شوید و توانایی‌هایتان را کشف کنید. تعهد همیشگی بیشاپ به ایجاد انگیزه در مردم برای اِعمال تغییر واقعی در زندگی خودشان، همیشه و همه‌جا انگیزه راهش بوده. روش او ساده و بدون دنگ‌وفنگ است که همین باعث شده هر روز بر علاقه‌مندانش اضافه شود و کتابش کاربردی جهانی و همگانی داشته باشد.

یکی از مواردی که در این کتاب به آن پرداخته می‌شود، گفتگوی ذهنی است. در واقع ما هر خصوصیت و ویژگی‌ای که داشته باشیم، با خودمان گفتگو می‌کنیم و این همان موضوعی است که در این کتاب از ما می‌خواهد از آن استقبال کنیم و آن را در جهت رشد خود به کار بگیریم.

در مقدمه کتاب می‌خوانید: «در این کتاب دست‌چینی از اظهارنظرهای شخصی دربارهٔ اختیارداشتن، زندگی‌بخشیدن، متعالی‌بودن و جسارت‌داشتن جمع کرده‌ام تا با عمل به آنها، در زندگی‌ات هر روز بهتر و بهتر شوی. همچنین صحبت‌ها و گفتارهایی از فلاسفه، شخصیت‌های مهم تاریخی، و نکته‌هایی از یافته‌های علمی هم در این کتاب خواهی یافت که همهٔ آنها به نگرشت پروبال بیشتری می‌دهند. درحالی‌که همهٔ این موارد خوب و عالی هستند، اما تنها راهِ مطالعه و تعامل با این کتاب این است که آن را در خودت جستجو کنی، و گفته‌هایم را امتحان کنی.»

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = پانزده