دانشجویان ایرانی و خارجی جلوی سفارت لبنان در تهران تحصن کردند

دانشجویان ایرانی و دانشجویان خارجی مقیم تهران در همبستگی با مردم و دولت لبنان در مقابل سفارت لبنان در تهران تحصن کردند.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز به نقل از العالم، دانشجویان در همبستگی با مردم و دولت لبنان با توجه به نظر خود در حمایت از مردم یمن در برابر تجاوزات سعودی، تحصن را ترتیب دادند.
یکی از دانشجویان ایرانی به خبرنگار العالم گفت: امروز جمعی از دانشجویان و شهروندان ایرانی در مقابل سفارت لبنان در تهران تجمع کردند تا همبستگی خود را با مردم و دولت لبنان به ویژه با وزیر اطلاعات لبنان اعلام کنند. جناب جرج قرداحی و نظرمحترم ایشان در قبال تجاوزات سعودی به یمن گرد هم آمدیم تا همبستگی خود را با ارزش های دفاع از مظلومان یمن و فلسطین اعلام کنیم.

 

این دانشجوی ایرانی ادامه داد: آل سعود و یاران و حامیان آنها پس از شکست های مکرر خود در عراق، سوریه و یمن و شکست هایی که از محور مقاومت متحمل شدند، به دنبال جنگ رسانه ای و سیاسی برای نفوذ در کشورهای منطقه بودند. آن‌ها باید بدانند که در این امر موفق نخواهند شد و حامیان این کشورها نقشی ندارند و دیگر هیچ تاثیری ندارند.


خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: ایستادگی دانشجویان مقابل سفارت لبنان در تهران با حضور دانشجویان ایرانی و اتباع خارجی مقیم ایران همچنان ادامه دارد.
روابط عربستان و لبنان شاهد تحولات سریعی بوده است، پس از آن که ریاض از اخراج سفیر لبنان از این کشور و احضار سفیر خود در بیروت برای رایزنی اطلاع داد در پی حرف های جورج قرداحی وزیر اطلاعات لبنان که جنگ یمن را چنین توصیف کرد، جنگ بیهوده و خواستار توقف آن شد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = چهار