دختر 16 ساله زیر ضرب گلوله!/6 قتل خشونت بار دیگر پس از دادگاه قاتل «جرج فلوید» در امریکا/ اعتراض نهادهای حقوق بشری

به گزارش سلام نیوز به نقل ازخبرگزاری فرانسه، دست کم شش قتل  دیگر از سوی پلیس امریکا در 24 ساعت گذشته پس از صدور حکم دادگاه «درک شووین»-افسر خاطی که محکوم به قتل جرج فلوید شد- در این کشور رخ داده است.در این میان بیش از همه قتل یک دختر جوان شانزده ساله در یک در گیری خیابانی توسط پلیس باعث افزایش خشم عمومی و نهادهای حقوق بشری در ایالات متحده گردیده است. این گروههای حقوق بشری در اعتراض به این وضعیت، خواستار اقدام جدی دولت ایالات متحده شدند .

8:48:23

در حالی که بسیاری از افراد در سراسر کشور نفس راحتی کشیدند پس از اینکه هیئت منصفه روز سه شنبه افسر خاطی  را در قتل جورج فلوید مقصر دانست ، شش مرگ دیگر ناشی از تبعیض نژادی و حمله پیس به مردم یه ویژه سیاهان در امریکا منجر به اعتراضات جدیدی برای عدالت و پایان دادن به خشونت پلیس در این کشور شد.

AP می نویسد. :در چندین مورد ، اطلاعات کمی در مورد زندگی کشته شدگان و آنچه در آخرین لحظات آنها اتفاق افتاده ، به دست آمده است.

 

*استفاده از تیر در خاموش سازی دعوای دو دختر جوان؟!

Ma’Khia Bryant ، دختر 16 ساله سیاه پوست ، درست پیش از قرائت حکم دادگاه توسط افسر Nicholas Reardon در اوهایو کشته شد.

پلیس محلی تصاویر این حادثه را منتشر کرد. مقامات می گویند در پرونده دختر 16 ساله افسر«راردون» برای محافظت از دختری که فرد دیگری از پشت با چاقو به او حمله کرد سلاح خود را بیرون کشیده و از آن استفاده نموده است. مرگ «برایانت»که در این حادثه ،تظاهرات معترضین را در کلمبوس به راه انداخت ، معترضین س سوال می کردند که چرا یک افسر از اسلحه در دعوای دو دختر جوان استفاده می کند؟

 

 

*داستان سه مرد دیگر قربانی خشونت افسارگسیخته پلیس در ایالات متحده

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × چهار =