دموکراسی به سبک اتحادیه اروپا! /اتحادیه اروپا ، اعضا را با اهرم تحریم وادار به تبعیت می کند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از بلومبرگ ، اتحادیه اروپا ممکن است با استفاده از ابزار تحریم ، مجازات هایی برای متخلفان از قوانین خود در پیش گیرد ؛ که ضرر میلیارد ها یورویی به همراه داشته باشد.

  ورا ژرووا ، معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا گفت : در حال کمک به پیش نویس دستورالعمل هایی هستم که چگونگی اجرا و ضمانت اجرایی برای اتحادیه اروپا ایجاد می کند تا مجازات کشورهایی که استانداردهای دموکراتیک اتحادیه را رعایت نمی کنند، ممکن شود.

وی افزود: یك گزینه این است كه وجوهی را از بسته کمکهای 1.8 تریلیون یورویی (2.2 تریلیون دلار) اتحادیه اروپا قبل از پرداخت به آنها مسدود كنیم.

ژوروا روز پنجشنبه در مصاحبه با بلومبرگ گفت: “من این سیستم را ارتقا می دهم  و ما می توانیم پول بالقوه را تحریم كنیم ، نه پول قبلی را كه ممکن است خرج شده باشد . و این اتحادیه اروپا را قدرتمند تر می کند.

معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا تاکید کرد: این یک تفاوت بزرگ ایجاد خواهد کرد؛ زیرا ما می توانیم امسال کار خاصی انجام دهیم. این مکانیسم جدید قانون مداری که از 1 ژانویه کلید خورده است ، نشان دهنده یک تغییر در اتحادیه اروپا است ؛ که برای اولین بار به کمیسیون ( بخش اجرایی بلوک) این قدرت را می دهد تا از پرداختی به کشورهای عضو که عقب ماندگی دموکراتیک دارند یا خلاف اتحادیه حرکت می کنند ، جلوگیری به عمل آید.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت × 2 =