رئیس جمهور فلسطین ،خواستار ورود آمریکا و سازمانهای بین المللی جهت خاموش سازی تجاوزات شد

♦به گزارش سلام نیوز ریاست جمهوری فلسطین “قتل های وحشیانه و برنامه ریزی شده” اسرائیل را محکوم کرد و خواستار ورود آمریکا و سازمانهای بین المللی در خاموش سازی تجاوزات شد.

ریاست جمهوری فلسطین محکومیت شدید و انزجار خود را نسبت به قتلهای وحشیانه و برنامه ریزی شده انجام شده توسط نیروهای اسرائیلی علیه غیرنظامیان غیر مسلح فلسطینی در کرانه باختری ، نوار غزه و قدس اعلام کرد.

ریاست فلسطین ، دولت اسرائیل را كاملاً مسئول “این اقدامات خطرناك ، تنش و خونهایی كه از مردم فلسطین ریخته شد” دانست.

رئیس جمهور “نسبت به ادامه این اقدامات جنایتکارانه”هشدار داد و از دولت آمریكا و سازمانهای بین المللی و جامعه جهانی خواست قبل از خارج شدن از كنترل امور، به سرعت برای جلوگیری از تجاوزات اسرائیل مداخله كند.

ریاست جمهوری استواری و صبر مردم فلسطین به ویژه در بیت المقدس و نوار غزه را ستایش کرد؛ که چندین روز مورد حمله شدید قرار گرفته اند، و این اقدامات منجر به کشته شدن کودکان و زنان و تخریب خانه ها و برج های مسکونی آن ه ا شده است.

وی اعلام کرد این تجاوزات باید فوراً متوقف شوند  و قابل تحمل نیستند. 

ریاست جمهوری خواستار پایان فوری حملات اسرائیل به نوار غزه و عقب نشینی همه شهرک نشینان و سربازان اسرائیلی از قدس اشغالی ، پایتخت کشور فلسطین شد.

ریاست جمهوری فلسطین همچنین از شورای امنیت سازمان ملل ، احزاب چهار جانبه و سازمان های منطقه ای و بین المللی خواست مسئولیت های خود را انجام دهند و جلوی این حملات را بگیرند تا صلح و امنیت را مطابق با مفاد قوانین بین المللی حفظ کنند.

از روز دوشنبه ، در تقابل های جداگانه با ارتش اسرائیل 9 فلسطینی در کرانه باختری کشته و صدها نفر زخمی شده اند.

آخرین تلفات رسمی وزارت بهداشت در نوار غزه کشته شدن 122 نفر از جمله 31 کودک و 19 زن و 830 زخمی است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یک + = 3