روستایی در چین که نماد مقاومت و پیروزی بر دشمنان شد

♦به گزارش سلام نیوز رسانه های چینی دو عکس را کنار یکریگر منتشر کرده اند که تغییرات یک منطقه شهری و خروج آن از محرومیت و فقر و نزدیک شدن به استاندارهای انسانی را نشان می دهد . رسانه های چینی با تکریم محرومیت زدایی و توجه به رشد و توسعه همه جانبه مناطق مسکونی و غیره آن را پاسخی درخور دشمنان ملت چین و نشان پیروزی خود دانستند.

 عکس دهکده Juhe در شهرستان دفانگ از بیجی ، استان گوئیژو را نشان می دهد ، جایی که در ابتدا فقط چند خانواده آن هم با کمبود امکانات بسیار  آنجا زندگی می کردند.

اما عکس دوم یک عکس هوایی است که امسال گرفته شده و نمای جدید روستای لی در شهر باستانی Shexiang را نشان می دهد؛ که با توسعه آن ،یک منطقه صعب العبور و محروم و البته مشهور، امروزه بیش از پیش به یک منطقه توریستی محبوب تبدیل شده است.

این منطقه با محرومیت زدایی باعث اسکان بیشتر و تزریق روح زندگی در این منطقه ، افزایش توریسم داخلی و خارجی ، توسعه مشاغل نیز  افزایش و جذب سرمایه از طریق توریسم را برای چین فراهم کرده است. 

رسانه های چینی با نشر این عکس و خبر آن را زبان چین در مواجهه با دشمنان می داند.

گفتنی است استان گوئیژو ، یکی از کم توسعه ترین مناطق در چین بود که سرانه فقر را افزایش می داد اما امروز با همت صتعتگران و شهرسازان و غیره  از مدار فقر خارج شده  است.  عکس های قبل و بعد از آن به طرز شگفت انگیزی تغییرات عظیمی را که در گوئیژو انجام شده است ذر بین سالهای 2017 و 2021 ، به تصویر می کشد ، که به عنوان نمونه ای از پیروزی مردم چین بر دشمنان در رسانه های چینی بر شمرده شده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج + = 13