ریاست جمهوری فلسطین تلاش های بین المللی دیپلماتیک در ایجاد آتش بس را ستود

♦به گزارش سلام نیوز ریاست جمهوری فلسطین تلاش های دیپلماتیک بین المللی برای جلوگیری از تجاوزات بیشتر به غزه و آتش بس را ستود.

ریاست جمهوری فلسطین با استقبال از متجاوز اسرائیل به نوار غزه ، تلاش های مصر ، قطر و اردن و دولت آمریكا ، اتحادیه اروپا و سازمان ملل را برای تحقق این امر ستود.

ریاست جمهوری فلسطین در بیانیه ای که امروز جمعه صادر شد اعلام کرد : برای استواری و فداکاری های مردم در نوار غزه ، مقاومت اورشلیمی ها مقابل اقدامات اسرائیل و جنبش مردمی صلح آمیز در کرانه باختری ،تلاش های دیپلماتیک در جهان از مصر ، کشورهای عرب و تلاشهای آمریكا و دیگران جهت تماسهای شبانه روزی با فلسطین، حركت به سمت شورای امنیت، مجمع عمومی و شورای حقوق بشر تشکر می کنم.

وی اظهار داشت:زمان آن فرا رسیده است كه دولت آمریكا و جامعه بین المللی گام های عملی و جدی بردارند تا جلوی این جنایات مداوم اسرائیل علیه مردم ما را بگیرند ؛ كه منجر به تشدید درگیری ها، صدها شهید ، هزاران زخمی ، افزایش آوارگان ، حمله به مقدسات، تخریب اموال و تلاش بیشتر شهرک نشینان افراطی برای آسیب رساندن به ما شد.

ریاست جمهوری گفت:ما خواستار ایجاد یک افق سیاسی هستیم که به دولت فلسطین مستقل با بیت المقدس شرقی به عنوان پایتخت آن ، تحت چتر حمایت های چهار جانبه بین المللی بیانجامد که گامی مهم در دستیابی به امنیت و ثبات در منطقه و جهان است.

ریاست جمهوری فلسطین افزود: وقایع کنونی ثابت کرده است که مسئله فلسطین کلید صلح و امنیت است ، بیت المقدس مرکز درگیری و مسیر صلح و جنگ است و برای این امر یک راه روشن وجود دارد . 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 9 = بیست هفت