سردار اشتری: اجازه تجمع در چهارشنبه سوری را نخواهیم داد

♦به گزارش سلام نیوز فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه خودروی “تخلفات هنجارشکنانه” تا 15 فروردین سال بعد در توقیف خواهد ماند، گفت: سلامت مردم و خانواده‌ها برای ما اولویت دارد و با افرادی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، برخورد می‌کنیم.

  سردار “حسین اشتری” در حاشیه پانزدهمین همایش سراسر رؤسا و مدیران پلیس راهور در ستاد این پلیس در جمع خبرنگاران درباره ماموریت های پلیس در چهارشنبه آخر سال ( چهارشنبه سوری ) اظهار کرد: پلیس مانند سال های گذشته در تمام شهرها و محل‌های مدنظر حضور دارد؛ لذا از هموطنان می‌خواهیم چون همیشه با پلیس همکاری کنند تا شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

رئیس پلیس کشور با تأکید بر اینکه  خودروی  “تخلفات  هنجارشکنانه”  تا 15 فروردین سال بعد در توقیف خواهد ماند، گفت: سلامت مردم و خانواده‌ها برای ما اولویت دارد و با افرادی که بخواهند به حقوق مردم تعدی کنند، برخورد می‌کنیم.

این مقام انتظامی با توصیه و تاکید براینکه در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشیم  و از رفتارهای پر خطر خودداری شود، متذکر شد: همچنین هیچ تجمعی در چهارشنبه سوری نباید صورت گیرد و به هیچ وجه اجازه تجمع را نخواهیم داد

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 6 = شش