سناتور روسی پیامدهای احتمالی این فرضیه را که اروپا نتایج انتخابات دوما را به رسمیت نمی شناسد، فاش می کند

سناتور روسی الکسی پوشکوف گفت که فرضیه عدم پذیرش نتایج انتخابات دوما در اتحادیه اروپا غیرواقعی است ، اما اگر این اتفاق بیفتد ، به معنای یک جنگ سیاسی است.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز به نقل از آرتی، این سیاستمدار روس در مصاحبه با روزنامه “وزگلیاد” توضیح داد که تنها سندی که از کشورهای اتحادیه اروپا می خواهد که در صورت تشخیص نقض قوانین بین المللی ، نتایج انتخابات روسیه را به رسمیت نشناسند ، تصمیم پارلمان اروپا در 16 سپتامبر است. ، لازم به ذکر است که این سند دارای شخصیت مشورتی است.

پوشکوف در عین حال تاکید کرد که غرب هیچ دلیلی برای اظهارنظر درباره چنین تخلفاتی در انتخابات روسیه ندارد.

سناتور روس تعجب کرد که اتحادیه اروپا به رسمیت نشناختن نتایج انتخابات روسیه به چه معناست؟ در این مورد ، آنها (رهبران کشورهای اروپایی) باید ارتباط خود را با کل قوه مقننه روسیه متوقف کنند و از درخواست ها برای خروج کشور ما از شورای اروپا دفاع کنند ، زیرا خود آنها دائماً خواستار بازگشت هستند به شورا در سال 2019 ، … و این بدان معناست ، یک جنگ سیاسی و توقف کامل تماس ها با روسیه.”

وی با اشاره به اینکه چنین تحولاتی از وقایع غیر واقعی است ، افزود: اتحادیه اروپا ممکن است بیانیه های متفاوتی صادر کند ، اما رهبران غرب از این فراتر نمی روند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × 3 =