دیدار هیئت ایرانی و مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه /ایران و سوریه الگوی آزادی در جهان خواهند بود

♦به گزارش سلام نیوز هیئتی از مجلس شورای اسلامی ایران به ریاست «زهره اللهیان»، رئیس کمیسیون حقوق بشر وابسته به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای مشارکت جهت همراهی انتخابات ریاست جمهوری سوریه به این کشور سفر کرده است.

دکتر بثینه شعبان، مشاور ویژه ریاست جمهوری این کشور در دیدار با هیئت ایرانی تاکید کرد که سوریه در طول تاریخ از اشغالگری و استعمار رنج برده است ، اما هر بار پیروز بوده است وسوریه و ایران الگوی آزادی در منطقه و جهان خواهند بود.

دکتر شعبان در جریان این دیدار از ایران به خاطر پاسخ به دعوت دولت سوریه برای مشارکت جهت همراهی انتخابات ریاست جمهوری که قرار است فردا برگزار شود، تشکر کرد.

همچنین، دکتر شعبان با ابراز قدردانی از نقش ایران در مبارزه با تروریسم، تاکید کرد که مردم سوریه و ایران بر تمام مشکلات غلبه خواهند کرد.

دکتر شعبان بر نقش مهم رسانه های فلسطینی در انتقال حقیقت آنچه که اخیرا در فلسطین اتفاق افتاده بود، تاکید کرد.

زهره الهیان نیز با اشاره به نقش محوری سوریه در منطقه تاکید کرد که سوریه در برابر امپریالیسم مقاومت کرد و جنگ علیه آن یک جنگ جهانی بود اما این جنگ نتوانست به هدف خود یعنی سرنگونی دولت سوریه برسد..و ثبات و امنیت امروز در سوریه نتیجه پایداری مردم سوریه است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = پنج