علی عسگری: 500 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌ های کم برخوردار توزیع شد/نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت

♦به گزارش سلام نیوز علی عسگری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ،امروز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح طرح احسان رمضانی از توزیع 500 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های شناسایی‌شده در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی،خبر داد.

این طرح درصدد شناسایی و اهدای 500 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های مناطق کم‌برخوردار است.

علی عسگری درحاشیه مراسم  گفت: ستاد اجرایی حضرت امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز 5 میلیون بسته معیشتی بین خانواده‌ها در مناطق محروم توزیع کرده است و این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد و امروز نیز قرار است 500 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌ها توزیع شود.

وی تاکید کرد: این بسته‌ ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و سایر مایحتاج است که هزینه ریالی آن 400 هزار تومان می‌باشد. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.

وی در ررابطه با آخرین وضعیت تواید واکسن حمایتی این ارگان نیز گفت: ما توانستیم میزان تولید خود را بالا ببریم. طبق آخرین برنامه‌ریزی ها، نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز در خرداد و تیر مراحل بعد ادامه پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − = سه