فاش شدن جزئیات حادثه حمله دانش آموزی به معلمش در اثر فرهنگ غلط در مدارس تونس

یکی از معلمان مؤسسه “ابن راچق”  در تونس جزئیات حادثه تعرض و چاقو زدن یک دانش آموز به معلمش را با استفاده از دو ابزار تیز در اثر فرهنگ غلط حاکم بر جامعه و مدارس فاش کرد.


به گزارش سلام نیوز از موزاييك إف إم ، یکی از معلمان شاغل در این مؤسسه خاطرنشان کرد: «دانش آموزی که به استاد تاریخ و جغرافیا، صاحب بن سلامه حمله کرده بود، قبل از تعطیلات مدرسه غایب بود و دیروز بازگشت و مستقیماً نزد مقتول رفت».

وی با اشاره به اینکه «دانش آموز کوله پشتی ای را حمل می کرد که در آن ابزار تیز قرار داده بود و به محض خروج همکارانش از سالن، اقدام به تعرض خود کرد»، تاکید کرد: «رفتار عامل حادثه نشان نمیدهد که او از اختلالات خاصی رنج می برد یا درصدد آسیب به دیگران برای دیده شدن بوده باشد.”

معلم در ادامه اظهار داشت: «این واقعه درست است، اما نمی‌تواند مطمئن باشد که دانش‌آموز آن را نوشته یا شخص دیگری فقط میتواند بگوید این نشان دهنده یک اختلال نقد ناپذیری است که باعث شده است در اثر انتقاد معلم از وی ،به وی حمله ور شود و این اختلال ربطی به سن ندارد».

هدا امامی، مدیر مؤسسه ابن راشق ، به نوبه خود، توضیح داد که «دانشجوی بدرفتار حدود یک ماه و نیم پیش به صندلی های مطالعه پیوست و او فقط یک دانش آموزی است است که بسیار غیبت کرده بود، اما در سطح رفتار و بدن، هیچگونه نشانه خود آزاری از او دیده نمیشود.”

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = پنج