فعال اصلاح طلب: رقابت انتخاباتی 1400میان اصولگرایان است

♦به گزارش سلام نیوز فعال اصلاح‌طلب، در مصاحبه خود ، رقابت اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را میان کسانی دانست که مُهر اصولگرایی بر خود زده اند.

هاشمی طباء تاکید کرد: ممکن است اصلاح‌طلبان نقش کوچکی هم داشته باشند؛ به این معنا که نامزد اصولگرای قوی و اصلاح‌طلب ضعیف در این رقابت‌ها حاضر شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی ایشان از فضای انتخابات ۱۴۰۰ چیست ، گفت:رقابت انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ میان کسانی است که مُهر اصولگرایی به خود زده اند. ممکن است هم اصلاح طلبان یک نقش ریزی در این رقابت‌ها داشته باشند. به این معنا که نامزد اصولگرای قوی و اصلاح طلب ضعیف در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.  

فعال اصلاح ظلب افزود: اصلاح طلبان راهبرد انتخاباتی خاصی ندارند و تنها تبلیغات بزرگ و وعده‌های نشدنی را مطرح می‌کنند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا این دوره نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوید یا خیر تصریح کرد: کاندید نمی شود. زیرا کاری که در پی انجام آن بودم، انجام دادم و دیگر نمی‌توانم کاری کنم. امکان انتخاب هم ندارم. همچین طبق قانون شرایط سنی را برای حضور در انتخابات ندارم. معتقدم اگر فردی بخواهد در اقلیت یا اکثریت رییس جمهوری شود باید در تمام ایران ستاد بزند و تمهیدات لازم را برای افراد، گروه‌ها و عشیره‌های مختلف فراهم کند. در انتخابات گذشته ۲۰ میلیون از جیب خود هزینه کردم اما دیگر نامزدها در تمام ایران فعالیت داشتند و هزینه کردند و امیدوارم این هزینه از منابع درست باشد. بنابراین حتی اگر بخواهم شرکت کنم هم انتخاب نمی‌شوم.

بیشتر بخوانید:پیکر شهید خلبان در خاک عراق کشف شد

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− هفت = 2