♦ فقط با واکسیناسیون نمی‌توان مردم راحفظ کرد

به گزارش سلام نیوز حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در لندن در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به مساله خرید واکسن و بحث مقابله با کرونا نوشت: «هنوز ارتباط مستقیمی بین شروع واکسیناسیون در برابر کرونا با کاهش تعداد مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا تثبیت نشده است.

وی افزود: در انگلیس آمار کسانی که واکسن زده‌اند از ۱۰ میلیون گذشته است اما تعداد مبتلایان و فوت شدگان هنوز بسیار بالاست. وضعیت در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی هم شبیه به همین است. واکسیناسیون تنها راه مقابله موثر با کروناست و کشورهای جهان به تدریج این مرحله را باید پشت سر بگذارند. اما این به معنای این نیست که تصور شود واکسیناسیون به سرعت تعداد مبتلایان و فوت شدگان را کاهش خواهد داد.

سفیر ایران در لندن موثرترین شیوه برای مقابله با کرونا را در سراسر جهان رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: حفظ این پروتکل‌ها همزمان با واکسیناسیون موثرترین راه مقابله است.

بعیدی‌نژاد تاکید کرد: هیچ کشوری به تنهایی نمی‌تواند فقط با واکسیناسیون مردم خود، خود را در این جهان پر از ارتباطات مردمی از تبعات شیوع بیماری حفظ کند. بر این اساس باید حرکتی همه گیر و جهانی وجود داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = دو