قاضی زاده هاشمی: ما نباید برای جلب توجه هر حرفی را بزنیم!

♦به گزارش سلام نیوز امیرحسین قاضی زاده هاشمی در بخش دیگری از این مناظره گفت: ما نباید برای جلب توجه هر حرفی را بزنیم نزدیک انتخابات یاد زنان، کولبران و مستضعفین می افتیم و این بارها تکرار می شود. من دیدم که نرخ به کار گیری بانوان در حال بالا رفتن است، می‌خواستم بگویم کل کابینه را از خانم ها می گذارم که دستی بالای دست من نباشد!

وی اضافه کرد: البته که ما آنقدر بانوی شایسته داریم که می‌شود همه کابینه را از زنان گذاشت، ولی این جور تلقی کردن برای بیننده جای سوال دارد. رییس ستاد من مادر سه فرزند است همین زنان از ما شایسته سالاری می خواهند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت بیکاری در کشور گفت: مرزهای ما بالاترین نرخ بیکاری را دارند همه ما هم مسئولیت داشتیم، اما وضع جوری شده که آن فرد بلوچ بین نان و جان سوخت بری می کند و آن فرد کرد کولبری می کند.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به سوالی درباره احیای شوراهای عالی فراقوه ای نیز گفت: ما نوعی گسست ساختاری را بین نهادهای اجرایی و شوراهای عالی داریم یکی از مشکلات دولت‌ها این بود که اقتصاد، فرهنگ و سلامت و حوزه امور اجتماعی مسئول ندارد. امر این شوراها مطاع است و رئیس جمهور هم حق وتو ندارد، زیرا مصوبه جمع است و او مجری مصوبات است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 6