قتل یک نوجوان توسط ارتش صهیونیستی فقط به ظن احتمال!

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از فرانس24،شب گذشته وزارت بهدشت فلسطین خبر از کشته شدن یک نوجوان توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.این جنایات که با هدف القای پیام سیاسی به فلسطین و کنترل آن صورت می گیرد مصداق«قتل عمد»و آپارتاید و نسل کشی در موازین بین الملل است اما هیچ مجرای اعتراضی نسبت به این اقدامات رژیم جعلی اسرائیل از سوی سازمان های حقوق بشری اروپا و آمریکا دیده نمی‌شود .

08:27:43

وزارت بهداشت فلسطین گفت ارتش اسرائیل روز چهارشنبه به یک نوجوان فلسطینی  دیگر در کرانه باختری شلیک کرد و او را کشت در حالیکه او قصد حمله اعتراضی یا اقدام دیگی نداشت اگر این اتفاق در کشورهای اروپایی و آمریکایی رخ می داد و به یک نوجوان بدون دلیل شلیک کرده و کشته می‌شد ، چه سر و صدایی می کردند؟

«سعید یوسف محمد عوده» شانزده ساله در اثر جراحات وارده در اثر شلیک گلوله های فلزی شلیک شده، توسط نیروهای اسرائیلی در منطقه شمال اودلا در نزدیکی نابلوس، درنهایت تسلیم شد .

هلال احمر فلسطین نیز ضمن تایید این خبر اعلام کرد جسد یک مرد جوان را شناسایی کرده است که بر اثر شلیک زنجیره ای و شدت خونریزی، جان خود را از دست داده است.

در این گزارش آمده است که یک جوان دیگر همراه وی در اثر اصابت گلوله زخمی شده و در بیمارستان بستری شده است.

ارتش اسرائیل در تماس با خبرگزاری فرانسه گفت : ارتش اسرائیل این هفته در جستجوی یک فلسطینی که روز یکشنبه به سه اسرائیلی شلیک کرد بود که این جوان را مظنون یافت .

ارتش اسرائیلی بدون اشاره به علت حمله جوانهای فلسطینی به ارتش اسرائیل و حتی قل از شناسایی ، اقدام به آتش گشودن بر یک مظنون می کنند که این اقدام در قوانین بین الملل مصداق بارز قتل سیاسی است و بر چهره منحوس رژیم اسرائیلی خط دیگری می اندازد.

رژیم صهیونیستی در مواجهه با معترضان فلسطینی از اصطلاح«شکار گسترده»استفاده می کند که خود بار توحش این دست اقدامات را به خوبی نشان می دهد.

ارتش اسرائیل ادعا می کند یک تیرانداز ناشناس پس از گشودن آتش در یک ایستگاه اتوبوس روی نیرویهای نطامی صهیونیست در جنوب نابلوس فرار کرده و رژیم فرد کشته شده را مظنون می داند.

رژیم صهیونیستی به روال همیشه جهت بازدارندگی مقابل جریان مقاومت در داخل فلسطین از اتهامات تروریستی علیه آنها استفاده کرد و در گزارش خود از دستگیری.«مونتاسر شلبی»  که او دیگر مظنون این حملات آتش زا به ارتش رژیم صهینیستی است،از لفظ “عضویت در سازمان تروریستی”یاد می کند تا بر جنایات و نسل کشی خود و حمله گاه و بیگاه به جوانان فلسطینی سرپوش بگذارد.

گفتنی است حدود 475000 اسرائیلی در شهرک هایی زندگی می کنند که این رژیم با مسطح کردن خانه ها و باغات فلسطینیان ایجاد کرده است که از یک س زمینه خشم مردم فلسطین را برانگیخته و از سوی دیگر طبق قوانین بین المللی نیز این عمل غیرقانونی است. قتل های عامدانه از سوی این رژیم با هدف القای پیام سیاسی و کنترل فلسطین نیز زمینه تحریک هرچه بیشتر مردم جهت حمله به ارتش غاصب صهیونیستی را فراهم کرده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = نُه