قرارداد خرید بالگرد بین جمعیت هلال احمر و شرکت روسی

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر و یک شرکت روسی برای خرید بالگردهای امدادی با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. 

 صبح امروز با حضور کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر، قرار داد خرید بین هلال احمر و شرکت راشا روسیه امضا شد.

کریم همتی اظهار کرد: جمعیت هلال‌ احمر جزو پنج جمعیت برتر دنیا است که در حال حاضر بیش از ۲ میلیون عضو داوطلب و جوان به صورت افتخاری با این جمعیت به طرق مختلف همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال‌ احمر به واسطه توانایی و کارآمدی که دارد در حوادث و رخدادهای داخلی و خارجی حضور فعال دارد که نمونه بارز آن در سال ۹۹، حادثه انفجار در بیروت و زلزله‌ی سی‌سخت بود که دو رکورد برای این جمعیت ثبت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر به حادثه بیروت و زلزله اخیر سی سخت اشاره و تصریح کرد: حادثه انفجار در بیروت کمتر از ۲۴ ساعت و در زلزله‌ سی‌ سخت کمتر از یک ساعت در منطقه حضور داشتیم و به آسیب‌ دیدگان را امدادرسانی کنیم.

وی ادامه داد: ما براساس مفاد اساسنامه و میثاق بین‌المللی مخصوصا تعالیم دین مبین اسلام به همه‌ی انسان‌ها در سراسر جهان، بدون توجه به دین، مذهب و نژاد خدمات ارائه می‌دهیم و خدا را شاکر هستیم از زمان تاسیس جمعیت هلال‌احمر تاکنون همواره نام نیک آن در اذهان بوده است.

در این نشست، باگینسکی، ️مدیرعامل شرکت راشا هلی‌کوپتر نیز با ابراز خوشحالی از حضور در ایران گفت: وظایفی که جمعیت هلال‌احمر در ایران انجام می‌دهد، در کشور روسیه از سوی دو وزارت خانه موقعیت‌های اضطراری و وزارت بهداشت انجام می‌شود و می‌دانم که وظایف سنگینی برعهده این جمعیت است.

 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 1