قرار گاه حوزوی خواستار برکناری معاون وزیر بهداشت شد!

به گزارش سلام نیوز بعد از اظهارات اخیر دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که گفته بود هیچگونه پروتکلی در قم رعایت نشده، قرارگاه حوزوی انقلاب به این اظهارات واکنش نشان داد و این اظهارات را  غیرعلمی و غیرمنصفانه خواند.
قرارگاه حوزوی انقلاب در بیانیه خود اعلام کرده قم، پیشتاز در مبارزه با ویروس کرونا بوده و طبق اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دارای التزام بالا به پروتکل‌هاست و از آنجا که این شهر به عنوان نماد هویتی شیعه مطرح است نباید با اظهارات نسنجیده موجب راه‌اندازی  هراسی و تشویش  شد.
این قرارگاه حوزوی طی نامه‌ای به دکتر نمکی وزیر بهداشت خواهان برکناری رئیسی و نیز محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی شده است.

دربخشی از این بیانیه آمده است: جناب آقای دکتر نمکی(زید عزه)
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور:با توجه به اینکه اظهارات گزاف جناب دکتر رئیسی منجر به موج جدیدی از قم‌هراسی شده است، از حضرت‌عالی خواستاریم که به جهت صیانت و احترام به شخصیت و شئون مردم قم و همه آنهایی که در داخل و خارج کشور قم را نماد هویتی خود می‌دانند، ایشان را عزل نمایید و همین‌جا از مقامات محترم قضایی می‌خواهیم که شخص ایشان به دلیل تشویش اذهان عمومی در دادگاه صالحه مورد دادرسی قرار گیرند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 2 = پنج