قطعی مکرر برق در اردن و استخدام نیروی خارجی در علت یابی، موجب اعتراض گسترده شد

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از رویترز ، خاموشی های برق گسترده در اردن باعث شد تا مهندسان و متخصصان جهت راه حل یابی و پاسخگویی به وزیر نیرو گرد هم آیند. از سوی دیگر انتخای متخصصین خارجی در راه حل یابی باعث گردید مهندسان داخلی به وزیر انرژی این کشور انتقاد کنند. 
«ملك عماره» رئیس بخش مهندسی برق در انجمن مهندسین اردن ، تعجب خود را از وزارت نیرو اعلام كرد كه یك شركت بین المللی را برای تجزیه و تحلیل قطع برق منصوب كرده و از نیروی داخلی استفاده نکرده است.
وی امروز دوشنبه به روزنامه الغد گفت: ما شایستگی ها و تجارب خوبی داریم که با تخصص و فنی هستند. آنها قادر به دانستن مشکل اداری و فنی اتفاق افتاده از نظر قطع برق هستند و می توانند بدون توسل به شرکتهای خارجی علت نقص را پیدا و مشکل را حل کنند. 

«و هلا زاواتی» وزیر انرژی اردن ، اوایل امروز اعلام کرد که کابینه اردن تصمیم گرفت یک شرکت فنی بین المللی برای تجزیه و تحلیل آنچه در روز جمعه اتفاق افتاده تعیین کند.

وی افزود: “ما می دانیم که آنچه به دلیل نقص فنی در خط برق اردن و مصر اتفاق افتاد ،برای مردم سخت بود اما مشکل در انتقال از مصر نیست .

مدیرکل شرکت برق اردن «امجد الرواشده» به نمایندگان گفت: ما به اطلاعات فنی عمیق تری نیاز داریم تا پی ببریم به دلایل قطع برق به دنباله آن حوادثی که رخ داده است. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه + 2 =