مدیر فایزر اجازه سوء استفاده سیاسی را از نتانیاهو گرفت

♦به گزارش سلام نیوز ، روزنامه “تایمز اسرائیل” روز جمعه تأیید کرد که سفر مدیرعامل “Pfizer” به رژیم صهیونیستی  به این دلیل که وی هنوز دو دوز واکسن کرونا را به طور کامل دریافت نکرده است ، به تعویق افتاد.

  به گفته این روزنامه “آلبرت بورلا”مدیر فایزر و برخی از اعضای هیئت وی اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند اما هنوز منتظر دوز دوم خود هستند .

این مساله به عنوان دلیل تعویق سفر آنها به رژیم صهیونیستی بیان شده است اما برخی دیگر از رسانه های صهیونیستی دلایل دیگری بیان می کنند.

طبق گزارش روزنامه “جروزالم پست” ، بورلا در دسامبر گذشته گفته بود كه برای تهیه واكسن از صف فراتر نخواهد رفت ، حتی اگر او در راس شركت تولید كننده آن باشد.

قرار بود بورلا هشتم مارس وارد اسرائیل شود.

روزنامه تایمز اسرائیل فاش کرد که به تعویق انداختن این دیدار ، نه دقیقا به این علت بلکه ممکن است مربوط به ترس از تأثیرگذاری در انتخابات آینده صهیونیستها باشد.مدیر فایزر علاقه چندانی به بهره برداری سیاسی نتانیاهو از این سفر را ندارد.

به نوشته این روزنامه ، بنیامین نتانیاهو  بارها و بارها گفته است كه روابط شخصی وی با بورلا دلیل عمده ای است كه اسرائیل می تواند به این سرعت مقادیر زیادی واكسن Pfizer را برای شهروندان خود تأمین كند!

مدیر فایزر در فرصتهای گوناگون تاکید کرده است که خود او هم در تهیه واکسن خارج از صف عمل نمی کند و ادعاعای نتانیاهو را رد کرده است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 3