نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سیاست خارجی می گوید

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از روابط عمومی ،یوسف جلالی امشب در «چهره به چهره» شبکه خبری بین المللی پرس تی وی دیدگاه‌های علیرضا زاکانی را در حوزه سیاست خارجی جویا می‌شود.
علیرضا زاکانی در دومین قسمت برنامه «چهره به چهره» به عنوان یکی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به بیان دیدگاه‌ها و اولویت‌های خود در حوزه سیاست خارجی و روابط بین‌الملل می‌پردازد.
یوسف جلالی، خبرنگار این شبکه ابعاد سیاست خارجی از جمله مناسبات سیاسی، اقتصادی و تجاری را در قالب پرسش‌های مختلف واکاوی خواهد کرد و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی را برای گسترش روابط ایران با کشورهای همسایه به خصوص در زمینه‌های اقتصادی و تجاری جویا می‌شود.
زاکانی به این سؤال پاسخ خواهد داد که چه برنامه ای برای گسترش روابط با کشورهای مستقل و همسو با کشورمان در اقصانقاط جهان و نیز ارتقای ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و توسعه مراودات اقتصادی از این رهگذر اندیشیده است. خبرنگار پرس تی وی به طرح پرسش درباره آفریقا به عنوان یک بستر بکر و آماده برای سرمایه‌گذاری ایران، افزایش صادرات غیرنفتی، فعالیت‌های کشاورزی و حتی گسترش همکاری‌های فرهنگی که تاکنون مغفول واقع شده است، نیز می پردازد.
جلالی همچنین از زاکانی می‌خواهد که نظرش را درباره برجام بیان کند و به این پرسش پاسخ دهد که در صورت پیروزی در انتخابات، آیا همین روند مذاکرات را برای بازگشت آمریکا به برجام دنبال می‌کند یا برنامه دیگری را مدنظر دارد؟
روابط ایران با شرق به ویژه چین و روسیه و موضوع فلسطین و گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله دیگر محورهای گفت‌وگوی مجری «چهره به چهره» با زاکانی خواهد بود.
تاکنون محسن رضایی در این برنامه حضور یافته و در شب های آتی، سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در این ویژه‎برنامه پرس تی‌وی حاضر شده و در مورد دیدگاه‌های خود در حوزه‌های مختلف سیاست خارجی و به طور مشخص روابط منطقه‌ای و نوع تعامل با جهان سخن می‌گویند.
ویژه‌برنامه «چهره به چهره» امشب ساعت 22:02 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی روی آنتن می‌رود.
زمان پخش مصاحبه‌های اختصاصی پرس تی‌وی با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران عبارت است از: پخش اول، ساعت 17:32 جی ام تی، مقارن با 22:02 به وقت تهران و 18:32 به وقت لندن؛ پخش دوم، ساعت 23:32 جی ام تی، همزمان با 4:02 به وقت تهران و 19:32 به وقت واشنگتن؛ پخش سوم، ساعت 5:32 جی ام تی، مقارن با 10:02 به وقت تهران و 22:32 به وقت لس آنجلس.

ایشان همچنین در ویژه برنامه « انتخاب ایرانی» کاندیداهای ریاست جمهوری به بیان دیدگاه های خود در حوزه سیاست خارجی و روابط بین الملل می پردازند.
برنامه « انتخاب ایرانی» فرصتی است تا کاندیداها در مورد دیدگاه های خود در حوزه های مختلف سیاست خارجی از جمله : موضوع برجام، فلسطین و گروه های مقاومت در منطقه ، روابط جمهوری اسلامی ایران با شرق بویژه روسیه و چین ، به طور ویژه روابط منطقه ای و روابط با همسایگان ،تعامل با جهان و … در این برنامه صحبت می کنند.
ویژه برنامه « انتخاب ایرانی»
ساعت 20:30 به وقت تهران، ساعت 19 به وقت مکه مکرمه و ساعت 16 به وقت گرینویچ بر روی آنتن شبکه العالم است.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × = شش