نماینده لبنان در سازمان ملل ، اظهارت رژیم صهیونیستی علیه حزب الله را محکوم کرد

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از  المیادین «سلیم بدوره»، نماینده لبنان در سازمان ملل اظهارات اخیر نماینده اسرائیل درباره حزب‌الله را محکوم و آن را افترا و دخالت آشکار توصیف کرد.

نماینده لبنان در سازمان ملل اظهارات اخیر نماینده اسرائیل درباره حزب‌الله را افترا و دخالت آشکار اسرائیل که بخشی از لبنان را اشغال کرده، خواند.

بدوره همچنین گفت، اظهارات نماینده اسرائیل در متهم کردن حزب‌الله به «تروریسم» و تهدید لبنانی‌ها با سامانه موشک‌های مقاومت محکوم است.

پیشتر نیز نماینده لبنان در سازمان ملل به دروغ‌های نماینده اسرائیل پاسخ داده و تاکید کرده بود: حزب‌الله تشکلی لبنانی به نمایندگی از گروه بزرگی از مردم این کشور و بخشی از مقاومت لبنان در برابر رژیم اشغالگر اسرائیلی است و در فضای سیاسی لبنان حضور دارد.

بدوره در آن مقطع تمامی اتهام‌زنی‌های اسرائیل به ویژه اتهام «تروریسم» را دروغین خواند.

هیات دائمی لبنان در سازمان ملل نیز طی چهل و پنجمین نشست شورای حقوق بشر در سپتامبر 2020 به اظهارات نماینده اسرائیل در انتقاد از لبنان و حق این کشور برای مقاومت واکنش نشان داد.

طبق بیانیه وزارت خارجه لبنان، هیات این کشور بر حق لبنان در مقاومت برای آزادسازی اراضی و دفاع از حاکمیتش از طریق نهادهای قانونی که خواست ملت لبنان را انعکاس داده و حزب‌الله که یکی از جنبش‌های جدایی‌ناپذیر مقاومت را تشکیل می‌دهد، تاکید کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 35