نیروی هوایی یمن ،به یک هدف نظامی در فرودگاه ابها حمله کردند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از المسیره “سرتیپ یحیی ساری” سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز شنبه اعلام کرد که نیروی هوایی به یک موقعیت نظامی سعودی در فرودگاه بین المللی ابها در عسیر حمله کرده است.

سرتیپ ساری در بیانیه ای کوتاه گفت: “بار دیگر ، نیروی هوایی امروز صبح با هواپیمای قاصف 2k یک موقعیت نظامی در فرودگاه بین المللی آبها را هدف قرار می دهد” و تأکید کرد که به لطف خدا هدف گیری دقیق بوده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر تأكید كرد كه “این هدف گیری در چارچوب پاسخ مشروع و طبیعی به تشدید تجاوزات و محاصره مداوم آن بر كشور ما صورت می گیرد.”

روز جمعه نیروهای مسلح عملیات شش شعبان را انجام دادند که با 6 پهپاد آرامکو را در ریاض هدف قرار داد.

سرتیپ یحیی ساری سخنگوی نیروهای مسلح با تائید اینكه این عملیات با دقت بالا به اهداف خود اصابت كرد ، خاطرنشان نمود: تا زمانی كه تهاجم و محاصره ادامه یابد ، عملیات یمن ادامه دارد و تشدید می شود.

سرتیپ ساری مجدداً از همه شرکتها و شهروندان خارجی خواست که از اهداف حیاتی نظامی دور نشوند ، زیرا آنها به اهداف قانونی نیروهای مسلح یمن تبدیل شده اند.

روز پنجشنبه ، نیروی هوایی موفق شد با هواپیمای 2k قاصف یک هدف مهم نظامی را در فرودگاه بین المللی آبها هدف قرار دهد و به اهداف دقیق دست یافت.

عملیات نیروهای مسلح یمن در اعماق عربستان ،به عنوان بخشی از پاسخ طبیعی قانونی به تجاوزات و محاصره مردم یمن و سعودی ها افزایش می یابد .

قابل توجه است که نیروهای مسلح یمن در 7 مارس امسال عملیات ششم توازن بازدارندگی را انجام دادند که با 14 موشک بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین در اعماق عربستان سعودی عملیات خود را به پایان رساندند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − = هشت