واکنش رضایی به شوخی با اشتباهات لفظی او / هر چه مردم شوخی کنند، خوشحال می شوم

♦به گزارش سلام نیوز محسن رضایی در بخش دوم مناظره تلویزیونی روز سه شنبه با بیان این که در زمان استراحت دیدم که مردم با اشتباه من شوخی کردند، حقیقتا شوخی شما باعث خوشحالی من می شود، گفت: البته بابت اشتباه لفظی که “یاشاسین” را “یاساشین” گفتم عذرخواهی می کنم، ولی خیلی من گله مندم از اینکه بلافاصله سایت مرکز پژوهش های مجلس این اشتباه را تیتر کرده است.

وی افزود: هر چه مردم شوخی کنند، خوشحال می شوم در این شرایط سخت و گرانی، اما یک مرکز دولتی که این طور تیتر می زند، بارها گفتم یک لر هستم و تمام زندگی ام تقدیم ملت ایران و اقوام شده است و آذربایجانی ها  عشقی که به آقا مهدی باکری دارم را می دانند و هیچ کس اندازه او در دل من جا ندارد.

وی در انتقادی دیگر از مرکز پژوهش های مجلس ادامه داد: مرکز پژوهش های مجلس یارانه انرژی در ایران را سالانه 49 میلیارد دلار برآورد کرده است. علاوه بر این باز هم به آقای همتی با قاطعیت می گویم می توانیم با 40 درصد یارانه های پنهان را که دست افرادی است که حق شان نیست را برگردانیم.

رضایی در ادامه در پاسخ به سوال مجری گفت: هیچ وقت در برنامه ریزی های توسعه ای ضرورت های زیست محیطی و توسعه صنعتی لحاظ نشده است و امروز آب های زیرزمینی ما به چه روزی افتاده است و گرد و غبار در خوزستان و زابل و یزد زندگی مردم را مستاصل کرده است.

وی هم چنین افزود: در برنامه ای که طراحی کردیم بگویم که مساله اقوام و زبان مادری را به عنوان یک مساله مهم لحاظ کرده ام.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × = هجده