وزارت خارجه روسیه اتهامات غرب علیه نقض حقوق رسانه ها را انکار کرد

♦به گزارش سلام نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه «ماریا زاخاروا» امروز پنجشنبه اعلام کرد که مسکو اتهامات تبعیض آمیز در روسیه علیه عوامل و فعالان رسانه های خارجی را رد می کند.
زاخارووا در سخنرانی خود در صبحانه کاری اختصاص داده شده به عوامل رسانه ای در روسیه که در چارچوب مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ برگزار شد ، توضیح داد که قانون مربوطه به محدودیت های رسانه ای به عنوان پاسخی به اقدامات آمریکا علیه رسانه های روسیه بوده است و نه به طور کل تضییع حقوق رسانه های خارجی .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: شرکای غربی ما چاره دیگری برای ما نگذاشتند، در این رابطه افزود که فقط یک دیدگاه کلی کافی است تا بدانیم قوانین روسیه از همتایان خارجی لیبرال تر است.

زاخارووا در این باره اظهار نظر کرد و گفت: ما تمام تا این ادعاها را رد می کنیم وقتی آنها می گویند رسانه های خارجی در کشور ما از حقوق مشابه سایر رسانه ها برخوردار نیستند. این درست نیست ؛ ما با همه کار می کنیم.

قابل ذکر است که مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ از 2 تا 5 ژوئن در سال 2021 در قالب زنده برگزار می شود.

اصلاحات در وضعیت کارگزاران رسانه های خارجی به عنوان واکنشی اجباری به آزار و اذیت رسانه های روسی در ایالات متحده و به ویژه ، در نظر گرفتن شرکای Art America و شرکای Sputnik به عنوان عوامل خارجی صورت گرفت.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× 3 = بیست هفت