پارلمان اردن: ما وقایع فلسطین را لحظه ای از توجه خارج نمی کنیم

♦به گزارش سلام نیوز رئیس پارلمان اردن گفت: آنچه در حال حاضر در نوار غزه اتفاق می افتد نتیجه اقدامات اسرائیل است و بنابراین درگیری باید از پایه و اساس حل شود.ما وقایه و ارتباطات دیپلماتیک را دنبال می کنیم .

در غیر این صورت اوضاع هر از چند گاهی به همین شکل منفجر می شود.

«عبدالمنعم العودات»رئیس مجلس نمایندگان اردن افزود که تماسی که پادشاه اردن برقرار کرده است علاوه بر تلاش های صورت گرفته برای جلوگیری از حملات وحشیانه علیه غزه است؛ زیرا آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد نتیجه اقدامات دیرینه اسرائیل است و بنابراین درگیری باید از ریشه حل شود؛ در غیر این صورت اوضاع هر از چند گاهی به همین منوال خواهد بود.

وی تأكید كرد كه تحولات دلخراش و حملات وحشیانه علیه مردم فلسطین در اورشلیم ، نوار غزه و بقیه شهرهای کرانه باختری و شهرهای تاریخی فلسطین. العودات در جلسه ویژه ای که توسط مجلس نمایندگان امروز دوشنبه ، با حضور نخست وزیر برگزارش د مطرح گردید.

 وزارت خارجه این کشور همچنین افزود برای بحث در مورد تجاوزات اسرائیل علیه مردم فلسطین و اماکن مقدس با كميته پارلماني فلسطين  و با همكاري برادران فلسطيني ، يك عمليات ارتباطي گسترده انجام داده شده است و تلاش شده است خطر زندگی و آینده مردم فلسطین و امنیت و ثبات کل منطقه مورد برسی قرار گیرد و گوشزد شود. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = چهار