پاموک‌قلعه ترکیه در فصل پاییز به میزبانی از گردشگران ادامه می‌دهد

منطقه پاموک‌قلعه که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد، در فصل پاییز نیز از شمار قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی میزبانی می‌کند.

پاموک‌قلعه ترکیه در فصل پاییز به میزبانی از گردشگران ادامه می‌دهد

به گزارش سلام نیوز منطقه پاموک‌قلعه یکی از مهمترین ایستگاه‌های توریستی تفریحی در استان دنیزلی ترکیه که به «بهشت سپید» شهرت دارد، در فصل پاییز به میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی از چهار گوشه جهان ادامه می‌هد.

این منطقه که در روند عادی‌سازی زندگی اجتماعی و لغو محدودیت‌های گردشگری پس از آغاز همه‌گیری جهانی به هدف جذب یک میلیون گردشگر در کمتر از 10 ماه امسال دست یافته، با حوض کلئوپاتر با آب گرم دمای 36 درجه، شهر باستانی هیراپولیس، تراورتن‌های سفید از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

از سوی دیگر علاقه‌مندان به پاراگلایدر با پرواز از روی تپه شهر باستانی و تراورتن‌های سفید طعم زیباتی تاریخ طبیعت را یک جا می‌چشند.

غازی مراد شن، رئیس انجمن هتلداران استان دنیزلی در این زمینه به خبرنگار آناتولی با اشاره به افزایش علاقه گردشگران برای سفر به این منظقه گفت: «هم اکنون به برابر میزان گردشگران در پاموک‌قلعه به نسبت سال 2020 رسیده‌ایم. شمار مسافران کره جنوبی، ژاپن و اندونزی افزایش یافت. همچنین انتظار داریم میزان گردشگران از چین نیز در این منطقه افزایش یابد.

وی ادامه داد:‌ در دوره پیش رو با آغاز موزه شبانه شمار گردشگران در این منطقه افزایش پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هشت = 32