پویش” ما آن را می سازیم” با هدف بازسازی غزه از آثار جنگ آغاز می شود

♦به گزارش سلام نیوز بیش از هزار زن و مرد جوان در غزه طی یک ابتکار داوطلبانه مردمی که توسط شهرداری حمایت شد ،کمپینی را با هدف پاکسازی خیابانهای نوار از اثرات جنگ 11 روزه ، آغاز کرده اند.

جنگی که که خسارات زیادی به زندگی و زیرساخت های نوار غزه وارد کرد.

این کمپین با عنوان “ما آن را می سازیم” زنان و مردان جوان را به مناطقی که توسط هواپیماهای اسرائیلی تخریب شده است ، اعزام می کند تا کف را از گرد و غبار و بقایای آوار تمیز کنند.

«یحیی السراج» شهردار غزه گفت: این بزرگترین کمپین داوطلبانه برای پاکسازی شهر از اثرات جنگ است که توسط شهرداری با مشارکت نهادها و ارگانهای محلی و بین المللی ، شرکتهای خصوصی ، تجار ، خانواده ها و شهروندان آغاز شده است.

وی تاکید کرد: این کارزار یک نقطه آغازین برای از بین بردن اثرات جنگ و شروع بازگرداندن زندگی به شهر و امکانات حیاتی آن با مشارکت همه اقشار جامعه است.

«نور قندیل» یک داوطلب در این ابتکار عمل گفت: این کارزار با هدف روشن ساختن ویرانی های ناشی از جنگ ، پاکسازی شهر و تقویت مشارکت جامعه از طریق وحدت صدها شهروند در مناطق بمباران شده ، به خصوص برج های میانه شهر غزه است.

این کمپین قرار است به مدت یک هفته ، برای تمیز کردن ابتدا شهر و خیابانهای آن و بازگرداندن نشاط و فعالیت به شهر ادامه یابد. 

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× سه = 15