کاخ سفید به دنبال پشت پرده حمله عین الاسد/ آیا دستهای صهیونیستی را افشا خواهد کرد؟

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از شبکه المیادین ، کاخ سفید در مورد حمله عین الاسد گفت : اگر مطمئن بودیم این حمله توسط ایران حمایت می شده است ،پاسخ می دادیم و سکوت نمی کردیم.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما هنوز در حال ارزیابی تأثیر  و جوانب حمله به پایگاه عین الاسد هستیم.

ساکی در این کنفرانس مطبوعاتی بدون مستندات و با زبان تهدید افزود: اگر معلوم شود که موضوع توسط ایران پشتیبانی می شود ، ما پاسخ خواهیم داد.

وزارت دفاع آمریكا اعلام كرد كه نشانه های اولیه نشان می دهد كه حدود 10 موشك از مناطق شرق پایگاه پرتاب شده است. در بیانیه پنتاگون آمده است: در حال حاضر هیچ گزارشی از جراحات در میان سربازان آمریکایی گزارش نشده است ، جز یک پیمانکار غیرنظامی آمریکایی که هنگام مخفی شدن دچار حمله قلبی شد و اندکی بعد درگذشت.

گفتنی است مقامات کشور دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در این حمله را تکذیب کرده؛ و دستها و مقاصد صهیونیستی را در آن پررنگ ارزیابی کرده اند. حال باید دید اگر ارزیابی مسئولین جمهور ی اسلامی ایران صحت داشته باشد و حقیقتا سنگ انداری صهیونیستی در مسیر برجام باعث این حمله مشکوک به عین الاسد شده باشد ، کاخ سفید اسناد آن را افشا خواهد کرد؟

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 × = چهل هشت