کاندیداها، فضای رقابت برای میدان خدمت به مردم را با همدلی پیوند زنند

♦به گزارش سلام نیوز امام جمعه خور و بیابانک گفت: کاندیداها، فضای رقابت برای میدان خدمت به مردم را با همدلی پیوند زنند و نامزدها و حامیان آنها باید در عرصه انتخابات با اخلاق اسلامی و کرامت انسانی رفتار کنند.

 حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: انتقادها باید بر اساس ملاحظات کارشناسی و سازنده باشد نه برای تخریب و هتک حرمت دیگران.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات باید به افزایش وحدت و همدلی و حضور پرشور و مشارکت  حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی منجر شود.
حجت‌الاسلام جاویدی با اشاره به اینکه پرهیز از سیاه نمایی باید نقطه دیگر مورد توجه نامزدها باشد،گفت: یکی از حربه‌های رای آوردن در رقابت‌های انتخاباتی، ترسیم سیاه‌ نمایی و ناامید کننده از وضعیت موجود است.
وی افزود: کاندیداها باید در تبلیغات انتخاباتی  بخصوص در مناظره ها و دیگر عرصه‌ ها، خود را موظف به رعایت حداکثری اخلاق انتخاباتی بدانند.
خطیب جمعه خور و بیابانک اظهار داشت: جمعه آینده روز سرنوشت برای کشور رقم می‌خورد و مردم با حضور پرشور خود در این عرصه مهم، کشورشان را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
حجت الاسلام جاوید افزود: مردم باید با انتخاب فرد اصلح برای احراز مدیریت کشور، شهر و روستا، آگاهانه در این آزمون شرکت کنند.
وی گفت: کاندیداهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند و انتخاب شدگان باید بیشترین همت خود را برای حل مشکلات مردم  بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطورهمزمان ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 − = دو