کورانِ کرونا در هند!/ بیمارستان های هند مبتلایان را پس می‌زند

♦به گزارش سلام نیوز به نقل از رویترز ،بیمارستان های هند بیماران سونامی زده از COVID-19 را پس می زنند و مردم در اوج سرگردانی و عدم مراقبت با مرگ درست به گریبان می شوند. بیمارستان های سرشار از هندی در روز شنبه برای تأمین اکسیژن التماس کردند زیرا عفونت های ویروس کرونا در این کشور یک شبه در یک “سونامی” بیماری دوباره افزایش یافت و برای سومین روز متوالی یک رکورد جهانی جدید را ثبت کرد.

Max Healthcare که شبکه ای از بیمارستان ها را در شمال هند اداره می کند ، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: کمتر از دو ساعت اکسیژن در کشور برای بیماران کرونایی باقی مانده است .

یک زنجیره بزرگ دیگر ، اعلام کرده است که پذیرش بیماران جدید در دهلی را به حالت تعلیق درآورده است.

هند در چنگال موج دوم طغیان کننده همه گیری است و به دلیل دست اندازهای سیستم بهداشتی و کمبود بودجه در دهلی ، نرخ مرگ و میر در یک هفته به مرز چهار برابر رسیده است.

دولت هواپیماها و قطارهای نظامی مستقر کرده است تا اکسیژن را از گوشه و کنار کشور و خارج از کشور از جمله سنگاپور به دهلی برساند.

وزارت بهداشت گفت ، تعداد موارد در سراسر کشور در حدود 1.3 میلیارد نفر در یک شبانه روز با 346،786 افزایش یافته است ، در مجموع 16.6 میلیون مورد ، از جمله 189،544 مرگ.

مرگ و میر ناشی از COVID-19 طی 24 ساعت گذشته 2624 مورد افزایش یافته است که بالاترین میزان روزانه برای کشور تاکنون است. گورخوارگاه های سراسر دهلی گفتند که آنها پر شده اند و از خانواده های داغدار خواسته اند که منتظر بمانند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = دو