گردان های قسام به اسرای فلسطینی وعده آزادی داد

سخنگوی نظامی گردان های عزالدین القسام به اسیرانی که اخیرا موفق به فرار از زندان شده بودند اما دوباره بازداشت شدند وعده آزادی زود هنگام داد.

گزارش: آیات زین الدین

به گزارش سلام نیوز به نقل از پایگاه شبکه الکوثر، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان های عزالدین القسام، در پیامی تصویری گفت، عملیات فرار اسیران زندانی ضعف نظریه امنیت دشمن را اثبات کرده است.

وی گفت، به این قهرمانان (اسیرانی که اخیرا موفق به فرار از زندان شده بودند اما دوباره بازداشت شدند) وعده می دهیم به زودی آزاد خواهند شد و زندانبانان، خود درهای زندان را به روی آنان باز خواهند کرد.

وی افزود، این که برخی از شش اسیری که موفق به فرار شده اند دوباره بازداشت شدند چیزی از ارزش اقدام قهرمانانه آنان کم نمی کند.

شایان ذکر است شش اسیر فلسطینی هفته گذشته موفق شدند با حفر تونل، از زندان فوق امنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.
رژیم صهیونیستی از هفته گذشته جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرده بود و روز جمعه دو تن از این اسرا را بازداشت کرد و رسانه‌های این رژیم صبح شنبه نیز از بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی دیگر خبر دادند و بنابراین تاکنون چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری بازداشت شده‌اند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = سیزده