گزارشی از یک “ویژگی مخفی” در به روزرسانی اندروید 12،که گوگل در مورد آن صحبتی نکرده است!

گزارش: ارسلان محبی

♦به گزارش سلام نیوز گوگل در هفته  اخیر در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل IO 2021 از اندروید 12 رونمایی کرد؛ با این حال ، یک ویژگی مخفی وجود دارد که این شرکت فاش نکرده است .

این ویژگی اکنون توسط کاربران باهوش کشف شده است. به روزرسانی آندروید که به عنوان بخشی از آزمایش عمومی بتا در حال حاضر برای بارگیری در دسترس است ، بزرگترین به روزرسانی بازار در سالهای گذشته است.

این ویژگی پر از موارد جدید و تغییرات جدید است از جمله صفحه قفل طراحی شده جدید و امکان شخصی سازی کامل ظاهر تلفن ها ، با کنترل کامل کاربران بر روی رنگ ها ، سایه ها و الگوها.

گوگل به روزرسانی “اندروید 12” را بزرگترین تغییر طراحی در تاریخ اندروید توصیف کرد.

اکنون یک ویژگی مخفی و ناگفته از سیستم عامل کشف شده است. یک کاربر کشف کرد که نسخه آزمایشی حاوی یک حالت بازی مخفی است که در تنظیمات Digital Wellbeing مخفی شده است. این کاربر با رفتن به تنظیمات> دیجیتال رفاه> مزاحم نشوید> جداول در نسخه بتا “آندروید 12” تنظیم “حالت بازی” را پیدا کرد. همانطور که از نامش پیداست ، این حالت برای کسانی که بازی های موبایل زیادی را با تلفن های هوشمند یا تبلت های اندرویدی خود انجام می دهند ایده آل است. به نظر می رسد که ویژگی “حالت بازی” که هنوز اعلام نشده است ، به کاربران امکان می دهد عکس های صفحه ای را که می توانند به اشتراک گذاشته شوند بگیرند ، گیم پلی بازی خود را به راحتی در “YouTube” پخش کنند و عکس های صفحه را ضبط کنند. و همچنین یک “حالت بهینه سازی” وجود دارد که به اجرای هرچه بهتر بازی ها در سیستم “Android 12” کمک می کند. 

تاریخ انتشار “اندروید 12” هنوز اعلام نشده است؛ اما براساس نسخه های قبلی ، احتمالاً در ماه سپتامبر راه اندازی می شود.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت + 3 =