♦بذرپاش: باید نسل جوان را توجیه کرد

به گزارش سلام نیوز مهرداد بذرپاش روز چهارشنبه در مراسم راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن شهرستان ری در حرم مطهر امام راحل، اظهار داشت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمودند در کنار بلوک شرق و بلوک غرب قدرت دیگری به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است برخی به این حرف باور نداشتند ولی امروز می بینیم که ایران اسلامی یک قدرت و ملجا آزاگان جهان شده است.

وی افزود: قدرت و موقعیت جمهوری اسلامی ایران پس از ۴۲ سال به قدری اهمیت دارد که روسای جمهور کشورهای مختلف باید در مقابل آن موضع مشخص داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان با انواع رسانه ها از جمله فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه و زدن انواع انگ و تهمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه تک تک افراد جامعه، متدینین و کسانی که زمان شاه را لمس کرده اند این است که نسل جوان کشور را توجیه کنند.

بذرپاش با بیان اینکه شیعه پس از یکهزار و ۴۰۰ سال توانسته است یک حکومت اسلامی برای خود ایجاد کند، اظهار داشت: آخرین حکومت اسلامی تاریخ مربوط به حکومت پنج ساله امیرالمومنین (ع) است، اگر خدایی نکرده با عملکرد غلط ما این نظام از بین رود هزاران سال طول می کشد تا شیعه صاحب حکومت اسلامی شود.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم حکومت اسلامی ایران حفظ شود باید همگان یک دل و یک صدا پشت سر رهبری و مطیع ایشان حرکت کنیم.بذرپاس یادآور شد: ۷۰ درصد جمعیت ایران در حال حاضر متولدین پس از انقلاب هستند که زمان طاغوت را لمس نکرده اند از همین رو باید افراد آگاه جواب تمامی شبهات و تهمت هایی که دشمنان به این نظام را می زنند را به خوبی به این نسل جوان تبیین کنند.

مطلب پیشنهادی

نتایج و دستاورد وبینار سازمان ملل درباره محیط زیست و توسعه

مجمع عمومى سازمان ملل در سال 1989 تصمیم گرفت که به منظور شناساندن مفهوم توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + 3 =